مهلت دریافت کارت کنکور تا ساعت22 چهارشنبه

    کد خبر :47917

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت : کارت ورود به جلسه آزمون سراسری دانشگاهها از ساعت 15 دیروز 11 تیر بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و حداکثر تا ساعت 24 روز چهارشنبه در دسترس داوطلبان است.
[مهلت دریافت کارت کنکور تا ساعت22 چهارشنبه]

حسین توکلی روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: داوطلبان تمامی پنج گروه آزمایشی آزمون سراسری سال 96 دانشگاهها و مراکز آموزش عالی تا چهارشنبه 14 تیر فرصت دارند به سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به دریافت کارت پرینت اقدام کنند.
وی گفت : برای شرکت در آزمون سراسری سال 96 تعداد 930 هزار و 208 داوطلب ثبت نام کرده اند.
وی خاطر نشان کرد : داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش توصیه کرد: داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به این روش اقدام و بر اساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­دار الزامی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید