واکنش آقای بازیگر به موضوع ترویج ازدواج نوجوانان در «بچه‌مهندس»

    کد خبر :478801
ترویج ازدواج نوجوانان در «بچه‌مهندس»

سیاوش چراغی‌پور در واکنش به ترویج ازدواج نوجوانان در «بچه مهندس» گفت:این سریال قصد دارد امید و آرزو را زنده کند و امیدوارم این حرف‌های مغرضانه خستگی را به تن گروه نگذارد.

سیاوش چراغی‌پور و مانی رحمانی شب گذشته در برنامه شب‌گشت با محمدسلوکی مجری این برنامه به گفتگو نشستند.

چراغی‌پور بازیگر در بخشی از صحبت‌هایش به ساخته شدن فصل سوم «بچه مهندس» اشاره و بیان کرد: آن طور که میدانم فصل سوم این سریال هم ساخته خواهد شد و در حال حاضر گروه در مرحله پیش‌تولید است. مقطع زمانی سریال در فصل سوم مربوط به ده سال بعد است و من و مانی رحمانی قطعا حضور نخواهیم داشت.

این بازیگر در پاسخ به سوال طنز محمد سلوکی که پرسیده بود گریم کبودی زیرچشم مریم کاویانی حرفه‌ای‌تر بود یا گریم رضاکیانیان در «مختارنامه» گفت: باور کنید که ما نتیجه این گریم را قبل از پخش دیده بودیم و اصلا آنچیزی نبود که روی آنتن رفت، گویا در مرحله اصلاح رنگ در شبکه این اتفاق افتاد و به هیچ عنوان تقصیر گریمور نبوده است.

وی ادامه داد: درباره بعضی موضوعات، شیطنت‌هایی صورت گرفته که بی‌رحمانه‌ای است. به طور مثال گفتند که این سریال در حال ترویج عشق بین نوجوانان و ازدواج در سن پایین است درحالی‌که اصلا این هدف نویسنده نبوده.

چراغی پور گفت:همانطور که همه ما چالش‌های عاطفی در دوران نوجوانی احتمالا برایمان پیش آمده که گذرا و بدون عمق بوده در این سریال هم به درستی به این موضوع اشاره می‌ کند. اما بزرگتر‌های این بچه‌ها همگی ناراضی و مخالف هستند و همین نشان می‌دهد که قرار نیست چیزی تبلیغ شود. «بچه مهندس» کاملا قصد دارد امید، آرزو و رویا را زنده کند و به مخاطب حال خوب بدهد از این رو امیدوارم این نتیجه‌گیری‌ها و حرف‌های مغرضانه فقط خستگی را به تن گروه نگذارد.

مانی رحمانی هم با گلایه از مدیران از همه صاحبان آثار خواست که در حوزه تولید بیشتر به نوجوانان اهمیت دهند و در این حوزه بیشتر فیلم و سریال بسازند.

وی ادامه داد:هدف بلندمدتش حضور در سینمای هالیوود و آرزویش گرفتن جایزه اسکار ست.

گفتنی است «شب‌گشت» با اجرای محمد سلوکی، کارگردانی محمدرضا رضاییان و تهیه‌کنندگی حمید مراوندی یکشنبه تا چهارشنبه حوالی ۲۳:۳۰ از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید