اعتراضات کاندیداهای اتاق به دست انجمن نظارت رسید

    کد خبر :478759
انجمن نظارت

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق گفت: اعتراضات کاندیدها توسط هیات نظارت رسیدگی و به انجمن نظارت فرستاده شده است.

ابراهیم بهادرانی در گفت‌و گو با اقتصادآنلاین درباره روند رسیدگی به اعتراضات کاندیدا بیان کرد: اعتراضات توسط هیات نظارت رسیدگی و به انجمن نظارت فرستاده شده و این انجمن تا 13بهمن اعلام نظر خواهد کرد و سپس هر کاندیدی که مجددا اعتراض داشته باشد باید به شورای عالی نظارت مراجعه کند و این شورا نیز بعد از رسیدگی، در تاریخ اول اسفند نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

او درباره نوع اعتراضات به هیات نظارت توضیح داد: برخی از کاندیداها خواستار تغییر گروه‌بندی خود هستند، زیرا برخی از گروه‌های اتاق مانند معدن و کشاورزی با کمبود ظرفیت مواجه شده‌ است.

بهادرانی ادامه داد: برخی از فعالان اقتصادی نیز اظهار کرده‌اند که از زمان ثبت نام انتخابات این دوره اتاق مطلع نبوده و برای ثبت نام درخواست دادند؛ که البته ما این موارد را قبول نخواهیم کرد، همچنین برخی افراد نیز که از لحاظ کارت بازرگانی مشکل داشتند و ما آن‌ها را رد صلاحیت کردیم، مجددا با مراجعه به دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات، خواستار ثبت نام شده‌اند.

به گفته رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق، نتیجه تمامی اعتراضات بعد از رسیدگی در انجمن و شورای عالی نظارت در اول اسفند ماه، اعلام می‌شود و پس از آن کاندیداها تا دهم اسفند حق تبلیغات دارند.

بهادرانی تاکید کرد: البته زمان تبلیغات تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات (97.12.11) است و پس از آن هیچ کاندیدی حق تبلیغ ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید