سفر به کانادا، داستان جذابی که بی‌پایان است

    کد خبر :478726
کانادا

دومین کشور بزرگ جهان آن‌قدر زیبایی‌های متنوعی در آغوش خود جای داده که ذکر و بیان آن از عهده هیچ قلمی بر نمی‌آید.

به گزارش بازتاب، خرید بلیط هواپیما کانادا و سفر به این کشور صرفاً به تماشای کوهستان‌های پربرف، مناظر چشم‌‌نواز و همچنین خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه خلاصه نمی‌شود. بلکه سفر به کانادا، خاطرات بسیار زیبا، دل‌نشین و تجربیات فراموش‌نشدنی را به ارمغان خواهد آورد که در کمتر کشوری می‌توان آن را تجربه کرد. شهرهایی رنگارنگ همانند ونکوور، تورنتو، مونترال و … ناخودآگاه لبخندی از سر رضایت بر لبانتان می‌نشاند.

شهرهای پر نام و آوازه‌ای که آرزوی بسیاری از افراد را شکل داده است. عده زیادی هستند که کانادا را برای اقامت دائم انتخاب می‌کنند و از طرفی گردشگران بسیاری هم به‌صورت توریستی پا به این کشور زیبا می‌گذارند. اما به هر قصد و نیتی که کانادا مقصد سفر شما باشد، باید قبل از هر اقدامی، شهرهای مهم و محبوب آن را شناخته و سپس اقدام به تهیه بلیط هواپیما کانادا نمایید.

تورنتو، بازتابی از کل کشور کانادا

سفرمان را از تورنتو آغاز می‌کنیم. شهری که تنوع فرهنگی در آن خلاصه می‌شود. شهری که میزبان بیش از 140 زبان و گویش مختلف بوده و واقعاً حیرت‌انگیز است. اگر برای سفر به کانادا بلیط هواپیما تورنتو را انتخاب کنید، مسلماً با دیدن چنین تنوعی شوکه خواهید شد. جالب است بدانید که بیش از نصف جمعیت این شهر اصلاً اهل تورنتو نیستند. تورنتو، مدل کوچک‌شده‌ای از کل کشور کاناداست. پس بلیط هواپیما تورنتو را می‌توان مصداق بلیطی برای آشنایی با مردم کشورها و شهرهای مختلف دانست.

نمونه‌های مختلفی از بهترین رستوران‌های جهان در تورنتو قرار گرفته‌اند و این شهر همواره میزبان فستیوال‌های بسیار متفاوت و هیجان‌انگیزی است. پس بد نیست که در زمستان همین سال یا تعطیلات نوروزی پیش رو با همراهی سفرستان، بلیط هواپیما تورنتو را به راحت‌ترین شکل ممکن خریداری نموده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را وسط زیبایی‌های انبوه و پرشمار تورنتو بیابید.

مونترال، شهری فرای مرزها

بلیط هواپیما مونترال را بخرید و مسافر شهری بشوید که گویی مردمانش رابطه‌ای عاشقانه با فستیوال‌ها دارند. هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند عالی بودن مونترال را وصف کند. این شهر در هنر، آشپزی، شرایط زندگی، رفاه عمومی و بسیاری از فاکتورهای دیگر بی‌همتاست. به همین دلیل است که مونترال را باید شهری فرای مرزها بدانیم. شهری که در آن برای عالی بودن هیچ حد و مرزی وجود ندارد.

ونکوور، شهر خوش‌طعم کانادا

فضایی دنج برای قدم‌زنی، غذاهای لذیذ و خوش‌طعم، آداب فرهنگی چشم‌گیر و چارچوبی برای لذت بردن از تک‌تک لحظات سفر، تعریفی است که با نگاهی وسیع به شهر ونکوور می‌توان از این شهر باورنکردنی ارائه داد. ونکوور را به جرأت می‌توان پایتخت آشپزی کانادا دانست. به محض اینکه قدم در این شهر زیبا بگذارید، بوی غذاهای خوشمزه رستوران‌ها چنان هوش و حواسی از شما می‌گیرند که دیگر نمی‌توانید به هیچ یک از دغدغه‌های خودتان حتی فکر کنید. پس اگر جزو کسانی هستید که به شکم گردی با غذاهای لذیذ علاقه‌مندید، بلیط هواپیما ونکوور را از دست ندهید.

کبک سیتی و ورق‌زنی صفحات تاریخ

روح هویت فرانسوی کانادا در کبک سیتی جان می‌گیرد. یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی که جزء باشکوه‌ترینِ آن‌ها هم هست. شهر قدیم کبک سیتی نامش در لیست میراث فرهنگی یونسکو هم می‌درخشد و با خیابان‌های باریک و موزه‌های بی‌نظیر خود، به شکل سحرانگیزی زیبایی خود را نمایان می‌کند. خرید بلیط هواپیما کبک سیتی را می‌توان اقدامی برای سفر در زمان دانست. چراکه خیابان‌های پر زرق و برق این شهر، هنوز هم همان حس و حال قرن هفدهم و هجدهم میلادی را در خود حفظ کرده‌اند.

اصلاً مگر می‌شود از کبک سیتی حرف زد و به کافه‌های خیابانی آن اشاره نکرد؟ مگر می‌شود از زیبایی‌های کبک سیتی گفت و از میدان‌های آراسته آن غافل شد.

اتاوا، جلوه‌گر عظمت کانادا

اگر بخواهیم اتاوا را به یک شخصیت انسانی تشبیه کنیم، باید آن را همچون فردی بدانیم که دارای شخصیتی پویا، مهربان، چندزبانه بوده و عاشق بچه‌های کوچک و قدم زدن در کنار رودخانه‌ها است. گویی اتاوا خلق شده تا میزبان لحظات رمانتیک و عاشقانه بین زوج‌ها باشد. پس اگر ازدواج کرده‌اید، حتماً همراه با همسر یا نامزد خود بلیط هواپیما اتاوا بخرید و در اولین فرصت پرواز خارجی به اتاوا را به لیست تجربه‌های به‌یادماندنی خود اضافه کنید.

اغلب موزه‌های اتاوا در سطح جهانی، پارک‌ها و باغ‌هایش بسیار فراخ و گسترده و فضاهای عمومی آن به‌گونه‌ای هستند که مردم دائماً یکدیگر را می‌بینند و از دیدن هم لذت می‌برند. پیشنهاد ما به شما این است که بلیط هواپیما اتاوا را در فصل زمستان بخرید تا تجربه لذت‌بخش حضور در فستیوال‌های این شهر را هم داشته باشید.

پیشنهاد ما به شما

هر آنچه از کشور زیبای کانادا و شهرهایش گفته شود، باز هم چیزهای زیادی نشنیده میماند. حتی با چندین بار سفر به کانادا هم نمی‌توان تمامی جلوه‌های آن را مشاهده کرد. اما اگر در هر بار خرید بلیط هواپیما کانادا، کنار دوست و همراهی همچون سفرستان باشید، مسلماً لذتی بی‌بدیل از سفر به یکی از زیباترین کشورهای جهان نصیب شما خواهد شد. زمانی که خیالتان از امنیت خرید بلیط هواپیما کانادا راحت باشد، مسلماً سفرتان راحت‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. این حس امنیت و اطمینان، دقیقا همان چیزی است که سفرستان به شما هدیه می‌دهد.

برای خرید بلیط هواپیما کانادا، رزرو پرواز خارجی و هتل بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن سفرستان است. این اپلیکیشن به صورت روزانه تخفیف‌های ویژه‌ای بر روی مسیرهای خارجی قرار می‌دهد و خریدی راحت و مطمئن را برایتان به ارمغان می‌آورد. پس با نصب و ثبت‌نام در اپلیکیشن سفرستان، از امکانات ویژه و قیمت‌های مناسب بلیط هواپیما و رزرو هتل برخوردار شوید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید