اسکوتر برقی بی ام و X2City معرفی شد

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹
    کد خبر :478475

بی‌ام‌و موتورراد، اسکوتر برقی X2City جدید خود را برای بازار اروپا با قیمت ۲۷۴۲ دلار معرفی کرد که فروش آن از اواسط بهمن آغاز می‌شود.

طی روزهای آینده بی‌ام‌و در اروپا اسکوتر برقی جدید BMW X2City را راهی بازار خواهد کرد که به‌ویژه روی مشتریانی از نسل جوان و شهرنشین تمرکز دارد. اسکوتر E-Kick که توسط بی‌ام‌و (BMW Motorrad) ساخته شده، همراهی ایده‌آل برای تردد در مرکز شهر خواهد بود و اغلب برای رفت‌وآمد راحت به محل کار و بازگشت به خانه مناسب است. این اسکوتر الکتریکی را همچنین می‌توان در مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری با حداقل سن سواری ۱۵ سال استفاده کرد، البته درصورتی‌که فرد گواهینامه مخصوص دوچرخه سبک‌وزن برقی (Moped) نیز داشته باشد.

در قلب بی‌ام‌و X2City یک موتور الکتریکی کوچک قرار دارد که به آن اجازه می‌دهد در شهر با حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتربرساعت حرکت کند. بعد از اینکه فرد اسکوتر برقی را تا سرعت ۶ کیلومتربرساعت براند، می‌تواند سرعت را با پدال نیز افزایش دهد. علاوه‌بر این کاربر می‌تواند روی فرمان بین سرعت ۸، ۱۲، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ کیلومتربرساعت را انتخاب کند.

موتور الکتریکی اسکوتر بی‌ام‌و، قدرت خود را از باتری لیتیوم یون ۴۰۸ وات دریافت می‌کند که با بدنه یکپارچه شده است. بسته‌به سبک سواری، شعاع حرکتی اسکوتر برقی بین ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر خواهد بود. باتری را می‌توان به‌طور کامل در عرض ۲.۵ ساعت با استفاده از منبع خانگی معمولی شارژ کرد. همچنین کاربر می‌تواند در هنگام سواری برای شارژ گوشی هوشمند و موارد دیگر، از پورت USB بهره ببرد.

خریداران می‌توانند اسکوتر برقی بی‌ام‌و X2City را در رنگ‌های خاکستری، آبی، قرمز و سیاه تهیه کنند. فروش اسکوتر برقی E-Kick بی‌ام‌و از اواسط بهمن ماه امسال ازطریق نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌شود. قیمت این اسکوتر در آلمان ۲۷۴۲ دلار است، درحالی‌که حق بیمه ۲۰۰۰ دستگاه اول فروخته شده، توسط شرکت بی‌ام‌و به مدت یک سال پرداخت خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید