کیا k900، پرچم‌دار لوکس و خوش ساخت (+عکس)

  • خودرو
  • سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۱۸
    کد خبر :478237

مدل k900، پرچم‌دار لوکس و جدید کیا محسوب می‌شود و سطح جدیدی از راحتی، فناوری و قدرت را ارائه می‌دهد.

به گزارش عصر ایران به نقل از “کارسکوپ”، پایه و زیر ساخت این خودرو براساس جنسیس G80 ساخته شده و قدرت آن از یک موتور 3.3 لیتری V6 با خروجی 365 اسب‌بخار و گشتاور 509 نیوتن‌متر به دست می‌آید. این موتور با یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکار (اتوماتیک) هماهنگ است.

کیا پرچم‌دار خود را با کابین ارزنده، لوکس و تاثیرگذار روانه بازار کرده و می‌توان طراحی مینیمال، ساده و استفاده از مواد گران را در آن تشخیص داد. در فضایی داخلی این خودرو چرم با کیفیت، نوارهای متالیک، بخش‌های فلزی و چوب طبیعی حس خوب لوکس و تجملات را به سرنشینان منتقل می‌کنند. در بسیاری از بخش‌های کابین، لمس مواد نرم احساس خوشایندی را به همگان القا می‌کند.

یک ساعت لوکس سوئیسی نیز در مرکز داشبورد از ویژگی‌های چشم‌گیر این خودروی کره‌ایست.

خودرو به یک ساماه اطلاعات- سرگرمی 12.3 اینچی تله‌ماتیک با قابلیت کنترل از راه دور مجهز است. پشت فرمان نیز شاهد یه صفحه آمپر دیجیتالی هستیم.

محفظه بار خودرو 425 لیتر فضا داشته و مانند بسیاری از خودروهای لوکس صندلی‌های عقب خودرو تا نمی‌شوند، اما بخش میانی تکیه‌گاه‌های عقب باز شده و دسترسی خوبی به محفظه بار می‌دهد.

از طرفی کیا به طیف وسیعی از سامانه‌های کمک راننده نگه‌دارنده بین خطوط، سیستم ترمز خودکار و کنترل کروز پیشرفته هوشمند مجهز است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید