تابلوهای این شهر وسوسه برانگیزند

    کد خبر :478102
تابلوهای تبلیغاتی کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: ۳۳۰ تابلوی تبلیغاتی اضافه در سطح شهر باقی مانده است.

پیمان بضاعتی در خصوص مساله تابلوهای تبلیغاتی کرج که اخیراً انتقادات زیادی را برانگیخته است، اظهار کرد: ۴۰۰ تابلوی تبلیغاتی اضافه در کرج وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته ۷۰ مورد از آنها جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جمع آوری ۳۳۰ تابلوی باقی مانده نیز صورت گرفته ولی این امر زمان‌بر است و نباید انتظار داشت یک هفته و یک ماهه به ثمر بنشیند.

وی توضیح داد: تمام این تابلوهای تبلیغاتی متعلق به شهرداری نیست و همین فرایند، ساماندهی این سازه‌ها را با کندی مواجه کرده است. به عنوان مثال از ۱۵ پایه تبلیغاتی موجود در خیابان هفت نیز تنها سه مورد متعلق به شهرداری و مابقی به دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر اختصاص دارد.

بضاعتی پور خاطرنشان کرد: این تابلوهای تبلیغاتی ماهانه ۵۰ میلیارد تومان درآمدزایی مالی دارند و همین زمان جمع آوری و ساماندهی آنها را طولانی کرده است.

وی اظهار کرد: طرح موضوع برای ساماندهی این تابلوها به زودی به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود و در صورت صدور دستور از سوی امام جمعه کرج لازم الاجرا خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تابلوهای تبلیغاتی باید از کف شهر، جمع آوری و به جداره‌ها مثل دیوار و پشت بام واحدهای تجاری و … منتقل شوند تا برای نصب آنها ناچار به ایجاد سازه‌های جدید نشویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید