چهارمین جلسه محاکمه متهمین بانک سرمایه آغاز شد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
    کد خبر :477777
بانک سرمایه

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام آغاز شد.

در جلسه اول دادگاه در روز سه شنبه – ۲۵ دی ماه – کیفرخواست صادره برای علی بخشایش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت قرائت شد و علی بخشایش به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش ایسنا،در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان بانک سرمایه در روز دوشنبه – اول بهمن ماه – دفاعیات دو نفر از متهمین پرونده و وکیل مدافع آنها استماع شد.

در سومین جلسه رسیدگی به این پرونده در روز دوشنبه- هشتم بهمن ماه- علاوه بر استماع اظهارات ۵ مطلع در راستای پرونده، علی بخشایش متهم ردیف اول پرونده و وکیل مدافع وی به ارائه اخرین دفاعیات خود پرداختند و ادامه رسیدگی به صبح امروز – ۹ بهمن ماه- موکول شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید