دختر ۱۴ساله،‌ طعمه پسر جوان شد

  • حوادث
  • دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۸
    کد خبر :477190
آزار و اذیت جنسی

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر ۱۴ساله از وی اخاذی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی در این باره اظهار کرد: روز ۲۰ دی ماه سال جاری پدر جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای شومی که برای دخترش رقم خورده بود خبر داد و در اظهاراتش عنوان کرد که دخترش چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که “محسن” نام دارد آشنا شده و این پسر بعد از جلب اعتماد دخترش، با وی در نزدیکی محل سکونتشان در خیابان جیحون قرار ملاقات گذاشته است.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیق از پدر دختر ۱۴ ساله پی‌بردند که پسر جوان پس از قرار خیابانی که با دختر نوجوان داشته به بهانه‌ای او را به خانه‌اش در منطقه جنت‌آباد کشیده و سپس با تهدید وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه تصریح کرد: در تجسس‌های پلیسی مشخص شد که پسر فریبکار که از این اقدام شوم، فیلمبرداری کرده و پس از رهایی دختر ۱۴ ساله یک فیلم از صحنه‌های آزار و اذیت‌ها را برای این دختر ارسال کرده و سپس با تهدید اقدام به اخاذی از او کرده است. دختر نوجوان نیز از ترس آبرویش و با توجه به تهدیدهای محسن چند بار طلاهای مادرش را سرقت کرده تا بتواند خواسته‌های این پسر را برآورده کند، اما زمانی که متوجه می‌شود این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد برای رهایی از تهدیدهای پسر جوان از پدرش درخواست کمک می‌کند.

سرهنگ کاظمی افزود: مأموران پلیس فتا تهران در تحقیقات صورت گرفته پی‌بردند که دختر نوجوان در مجموع ۱۸۰ گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تهران با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت آباد شدند، گفت: روز شنبه ۲۹ دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه این جوان ۱۹ ساله دستگیر شد، وی در بازجویی‌های اولیه ابتدا خود را بیگناه معرفی کرد، اما زمانی که مأموران در بررسی گوشی موبایل وی فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند به اقدام. خود اعتراف کرد. وی در حال حاضر برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید