فرمانده انتظامی پایتخت:

بی‌حجابی هنجارشکنی است / مرعوب شانتاژها و جوسازی‌ها نمی‌شویم

    کد خبر :477088
بی‌حجابی

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بی‌حجابی هنجارشکنی است، تاکید کرد: پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

سردار حسین رحیمی درباره موضع پلیس دربرابر بدحجابی و بی حجابی، اظهار داشت: بی‌حجابی هنجارشکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی‌کنند، از اولویت‌های اساسی پلیس پایتخت است.

وی افزود: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید “عاقلانه” و “مدبرانه” باشد.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: رویکرد “عاقلانه”و “مدبرانه”؛ موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت‌های مربوطه است، به طوری که واکنش‌های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای “سلبی” پلیس در این حوزه شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار رحیمی تأکید کرد: نگاه‌مان به موضوعات امنیت اخلاقی؛ نگاهی “مدبرانه”، “مسئولانه” و “مجاهدانه” است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجهه با موضوعات امنیت اخلاقی، پنج مرحله کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای “ایجابی”، “اخلاقی” و “اسلامی” تأکید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید