چینی: کی‌روش ۸ سال جنگید تا امروز در تیم ملی هیچ کس فیکس نباشد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ۸:۳۷
    کد خبر :476951
کی‌روش

سرمربی تیم ملی پیوند اعضای کشورمان گفت: بزرگ ترین امتیازی که تیم ایران مقابل ژاپن دارد این است که امروز ژاپنی‌ها نمی‌دانند ترکیب ایران چیست.

علی چینی در گفتگو با مهر اظها داشت: این که در یک دوره از جام ملتها تیمی اینچنین قدرتمندانه و بدون گل خورده به این مرحله برسد یک اتفاق نادر است و باید به کی‌روش و مردانش دست مریزاد گفت. این تیم آنقدر خوب بازی کرده و نتایج درخشانی گرفته که حالا انتظار از آنها تا این اندازه بالا رفته است.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: هر دو تیم ایران و ژاپن نسبت به جام جهانی، چهره‌های متفاوتی در جام ملتها ارائه داده‌اند. با این تفاوت که ژاپن نسبت به جام جهانی افت کرده و ایران پیشرفت داشته است.

چینی تصریح کرد: ژاپن در این جام هنوز یک پیروزی مقتدرانه نداشته است و همه حریفانش را با کمک اشتباهات داوری، VAR و خوش شانسی برده است. اما این دلیل نمی‌شود که آنها در این بازی دست کم گرفته شوند.

وی اضافه کرد: هرچند حریف این مرحله ما افت کرده و تا به حال هم حریفانش را با استفاده از اقبال بلند برده است، اما بهرحال ژاپن، ژاپن است و همیشه می‌تواند در بازیهای بزرگ چهره اصلی خودش را نشان دهد. به هیچ وجه نباید این بازی را ساده گرفت و باید از همان ابتدا با همه داشته‌ها وارد این بازی شد.

سرمربی تیم ملی پیوند اعضای کشور تاکید کرد: شاید این نظر بدبینانه باشد اما من معتقدم شاید ژاپنی‌ها تعمدا تا امروز چهره واقعی تیم شان را نشان نداده باشند و بعید نیست چهره اصلی و واقعی این تیم را در بازی مقابل ایران ببینیم.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص متغیر بودن ارنج تیم ملی در بازیهای قبلی بیان داشت: معتقدم این بزرگ ترین پوئنی است که کی‌روش امروز در جام ملتها دارد و مربی ژاپن نمی‌تواند آنالیز خوبی از ایران داشته باشد چون ما ترکیب ثابتی نداشتیم و ترکیب تیم در این بازی هم قابل حدس و گمان نیست.

چینی تصریح کرد: این که امروز ما ۲۳ بازیکن در یک سطح داشته باشیم اتفاقی به دست نیامده است.کی‌روش ۸ سال جنگید تا امروز در این تیم هیچ بازیکنی ادعای فیکس بودن و حس مالکیت نداشته باشد و این اتفاق را باید بزرگ ترین دستاورد کی‌روش برای فوتبال ایران دانست.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شانس صعود تیم ملی به فینال آسیا بیان داشت: در فوتبال هم مثل زندگی شانس نقش زیادی دارد. اگر در این بازی شانس از تیم ایران روی بر نگرداند و همه اتفاقات در چارچوب منطق فوتبال روی دهد، احتمال پیروزی تیم ایران در این دیدار به مراتب بیشتر از ژاپن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید