چاقوکشی راننده متخلف علیه مأموران راهور در مهران

  • حوادث
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۱۵
    کد خبر :476902
چاقوکشی راننده متخلف

‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: راننده ضارب مأموران راهور شهرستان مهران دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ «محسن ناصری» اظهار کرد: دیروز راننده یک دستگاه کامیون که در هنگام رانندگی مشغول صحبت کردن با تلفن همراه بود، توسط مأموران شهرستان مهران جهت اعمال قانون متوقف شد که راننده متخلف با چاقو به مأموران حمله‌ور و متأسفانه باعث زخمی شدن هر دو مامور شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون حال عمومی هر دو مأمور رضایت بخش است، افزود: به علت شدت جراحت ناشی از ضربات متعدد چاقو، مأموران به اتاق عمل اعزام و پس از انجام عمل جراحی به بخش منتقل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام یادآور شد: پلیس نماد حاکمیت و مجری قانون است و هرگونه توهین و تمرد نسبت به مأموران در حین انجام وظیفه نوعی دهن کجی به قانون محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مطابق قانون، مجازات سنگینی در انتظار فرد خاطی است، افزود: به استناد ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه حمله و مقاومتی که با علم و آگاهی نسبت به مأموران دولت در حین انجام وظیفه انجام شود، تمرد محسوب و در صورتی که متمرد در حین اقدام دست به اسلحه (اعم از سلاح گرم یا سرد) ببرد، به حبس از ۱ تا ۳ سال محکوم می‌شود.

‌به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهور در پایان از مراجع قضائی خواست به منظور جلوگیری از اشاعه چنین رفتارهای غیرانسانی و غیر قانونی در جامعه، اشد مجازات قانونی برای راننده خاطی در نظر بگیرند تا درس عبرتی برای افراد قانون‌شکن و متمرد باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید