“کافه داونتیسم” به دریاچه خلیج‌فارس منتقل می‌شود

    کد خبر :476547
دریاچه خلیج‌فارس

کافه داونتیسم، کافه‌ای که به سبب حضور و فعالیت کودکان سندرم داون و اختلال اوتیسم در آن با استقبال مردم و هنرمندان مواجه شده بود، از هفته جاری به دریاچه خلیج فارس منتقل می‌شود.

بر این اساس مراسم افتتاحیه محل جدید کافه داونتیسم با حضور هنرمندان، ورزشکاران و عموم مردم روز پنج شنبه یازدهم بهمن ماه ساعت ۱۶ در دریاچه خلیج فارس، استیج شرقی، رو به روی چرخ فلک، مغازه شماره ۳ برگزار خواهد شد.

گفتنی است این کافه که با حضور کودکان اختلال اتیسم و سندرم داون اداره می‌شود، چندی پیش به دلیل عدم حمایت‌ها تا آستانه تعطیلی پیش رفت اما بار دیگر با حمایت‌های مردمی به فعالیت خود ادامه داد و به محل جدیدی برای میزبانی از مشتریان کافه داونتیسم منتقل می‌شود.

آیلین آگاهی، مدیر کافه داونتیسم پیش از این اعلام کرده بود: متأسفانه عدم حمایت نهادهای مختلف و افزایش هزینه‌ها، ادامه کار این کودکان در کافه داونتیسم را با مشکل مواجه کرده است که امیدواریم این موضوع نیز با کمک خیرین و جذب مشارکت‌های مردمی در راستای اشتغال این کودکان حل شود تا بتوانیم به فعالیت‌های خود ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش، بحث اشتغالزایی کودکان سندرم داون و اختلال اتیسم در کنار ورود آنان به جامعه و برخورد از نزدیک با مردم از جمله اهداف راه‌اندازی این کافه بوده که با استقبال از سوی عموم جامعه رو به رو شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید