آنچلوتی: ناپولی مقابل میلان بیش از اندازه سهل‌انگار بود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
    کد خبر :476395
فوتبال جهان

سرمربی تیم فوتبال ناپولی ناکامی در کسب پیروزی در خانه تیم سابقش را حاصل فرصت‌سوزی بازیکنانش دانست و دلیل اخراجش در دقایق پایان را هم توضیح داد.

تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (شنبه) در حالی به تساوی بدون گل مقابل میلان رضایت داد که با آرایش تاکتیکی‌ یکپارچه هجومی‌اش همه را غافلگیر کرد. او لورنزو اینسینیه، خوسه کایخون، دریس مرتنس و آرکادیوژ میلیک را همزمان با هم به میدان فرستاد، هر چند هیچیک از آنها موفق به شکست قفل دفاع میلان نشدند.

کارلتو که برای اولین در این فصل از سری A به خانه تیم سابقش می‌رفت، در پایان مسابقه به شبکه DAZN گفت: ما در این بازی گل نزدیم و جز این چیز زیادی برای گفتن نیست. در نیمه اول بیش از اندازه سست بودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. با این حال بیش از اندازه اصرار داشتیم که از مرکز ضربات آخرمان را بزنیم. درباره عملکردمان در نیمه اول واقعاً حسرت‌ می‌خورم. با وجود تمام تملک توپی که داشتیم، ما هرگز نتوانستیم تغییر فازی درست و حسابی به بازی‌مان بدهیم و بیش از اندازه در ضدحملات حریف غافلگیر می‌شدیم. کاملاً واضح بود که تیم‌مان تعادل ندارد. ما بر بازی کنترل نداشتیم.

آنچلوتی افزود: انتظار داشتیم میلان با رویکردی دفاعی به میدان بیاید چون آنها با خطوط 5 نفره بازی می‌کنند و با این وضعیت رسیدن به دروازه‌شان سخت می‌شود. ما متأسفانه با سهل‌انگاری‌‌مان کار را برای میلان آسان‌تر کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید