ناجا: امنیت، خط قرمز پلیس است

    کد خبر :476258
امنیت

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم ،جامعه و کشور خط قرمز پلیس است است و با هر عامل و پدیده ای که بخواهد روی این موضوع تاثیر منفی بگذارد با آن برخورد خواهیم کرد.

سردار سرتیپ ایوب سلیمانی شنبه شب درجمع مسئولان انتظامی شهرستان دشتستان از توابع استان بوشهر افزود : برقراری امنیت مهمترین انتظار مردم از هر حاکمیتی است و اساسی ترین وظیفه حاکمیت نیز تامین امنیت و آسایش مردم است .

وی یادآورشد:به اعتبار اقتدار جمهوری اسلامی و قدرت نیروهای مسلح و اشراف نیروی انتظامی دشمن نمی تواند تعرضی به این مملکت کند و لذا ما نگران دشمنان برای ایجاد اخلال نیستیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت: سرقت ، مواد مخدر و قاچاق مخل امنیت و آرامش عمومی است و با وجود اینکه شرایط محیطی خلاف این را بخواهد ولی با تلاش و مجاهدت عوامل انتظامی تحت کنترل است .

وی گفت: پلیس برای مقابله با مفاسد و آسیب های اجتماعی ، مواد مخدر ،سرقت و هر موضوعی که امنیت جامعه را به هم بزند برنامه دارد که منجر به تغییرات محسوس و موثری در این زمینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا،سلیمانی افزود: استان بوشهر بدلیل اهمیت و موقعیت استراتژیکی از حساسیت بالایی برخوردار است و تامین امنیت آن اولویت پلیس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید