صدر نشینی هاشمی نژاد مشهد در پایان مرحله دوم

  • ورزشی
  • شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :475707
شنا

مرحله دوم شانزدهمین دوره مسابقات لیگ شنا کشور سال ۱۳۹۷ با پیشتازی شهید هاشمی نژاد مشهد به پایان رسید و تیم‌های اریس اصفهان و نفت تهران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

دومین روز از مرحله دوم شانزدهمین دوره دوره مسابقات شنای باشگاه‌های کشور سال ۱۳۹۷ روز گذشته(جمعه) پیگیری و به پایان رسید. ۹ تیم حاضر در این رقابت‌‌ها در عصر روز دوم این مسابقات در چهار ماده ۲۰۰متر مختلط انفرادی،۱۰۰متر پروانه،۱۵۰۰متر آزاد و ۱۰۰×۴متر آزاد تیمی به آب زدند و نفرات برتر هر ماده مشخص شد. در پایان مرحله دوم تیم شهید هاشمی نژاد مشهد به صدر نشینی خود ادامه داد و اریس اصفهان و نفت تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت های امسال با حضور ۹ تیم و در سه مرحله برگزار خواهد شد. برگزاری هر چهار مرحله در استخر قهرمانی آزادی تهران و در دو نوبت صبح و عصر پیش بینی شده است. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات مرحله سوم و آخر این رقابت‌ها دوم و سوم اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود تا قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

به گزارش فارس، استخر هاشمی نژاد مشهد، آهن آلات ترقی نیشابور، نفت تهران، نفت امیدیه، ناجیان راستین البرز، آکادمی شنا آزادی، بانک حکمت ایرانیان، نیروی زمینی ارتش و اریس اصفهان ۹ تیم حاضر در شانزدهمین دوره لیگ شنای باشگاه‌های کشور هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید