تکذیب موافقت شورای عالی امنیت ملی با لوایح مربوط به FATF

  • سیاسی
  • جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۸:۲۳
    کد خبر :475585
FATF

یک عضو شورای عالی امنیت ملی خبر مطرح شدن و موافقت این شورا با لوایح چهارگانه مربوط به FATF که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از فارس، یک عضو شورای عالی امنیت ملی با تکذیب خبر مطرح شدن لوایح چهارگانه مربوط به FATF در جلسه شورای عالی امنیت ملی و موافقت این شورا با این لوایح که از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و وبودجه مطرح شده است، گفت: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به کلیه رسانه‌ها ابلاغ کرده که اخبار و گزارشهای مربوط به شورای عالی امنیت ملی صرفا از طریق سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود و اقدام خارج از این چارچوب را خلاف قانون و جرم خوانده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شورای عالی امنیت ملی یک نهاد بالادستی محسوب می‌شود، طبیعتا اگر چنین موافقتی از سوی شورا صورت گرفته بود، دیگر نیازی به بررسی و تصویب در مجمع تشخیص مصلحت نظام نداشت.

به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز صبح طی گفتگویی، در پاسخ به این سوال که کدام ارکان حاکمیتی با دولت در موضوع قانون شدن لوایح چهارگانه موافق هستند؟ اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی که لوایح را تصویب کرد. رئیس قوه قضائیه نیز همکاری لازم را دارند و شورای عالی امنیت ملی نیز موافق این مسئله است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید