تدارک ویژه بهروز افخمی برای جشنواره فجر

    کد خبر :475321

محمد تنکابنی جزییات برنامه «نقد سینما» را که قرار است در طول جشنواره فیلم فجر روی آنتن برود تشریح کرد.

محمد تنکابنی تهیه کننده «نقد سینما» درباره روند جزییات این برنامه که در طول جشنواره فیلم فجر با اجرای بهروز افخمی پخش می‌شود بیان کرد: «نقد سینما» با مشارکت مرکز تلویزیون حوزه هنری به تولید می رسد و در ایام جشنواره صرفا برنامه‌ای جشنواره‌محور است و به فیلم‌های فجر می‌پردازد.

او ادامه داد: این برنامه بعد از جشنواره فیلم فجر با توقفی کوتاه دوباره ادامه می‌یابد و به صورت هفتگی پخش می‌شود. تنکابنی همچنین درباره میز نقد این برنامه توضیح داد: این برنامه یک میز نقد دارد که امید روحانی و میلاد دخانچی منتقدان آن و بهروز افخمی مجری آن است. ما با نگاه متفاوتی وارد نقد آثار می‌شویم؛ امید روحانی به لحاظ ساختاری و میلاد دخانچی به لحاظ مطالعات فرهنگی فیلم‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهند. فکر می‌کنم به این ترتیب نگاه جذابی خواهیم داشت که تابحال در نقد فیلم‌ها نبوده است.

این تهیه‌کننده در واکنش به نگاه بهروز افخمی و حاشیه‌هایی که نسبت به اجراهای او وجود دارد، نیز گفت: ما دنبال جنجال نیستیم و نمی‌خواهیم کسی یا فیلمی را بکوبیم و با توجه به اینکه مخاطب زیادی نمی‌تواند فیلم‌های جشنواره را تماشا کند آثار بیشتر از همان جنبه مطالعات فرهنگی نقد می‌شوند.

تهیه‌کننده «نقد سینما» درباره اینکه چگونه از حضور مهمانان تکراری که می‌توانند در دیگر برنامه‌های سینمایی تلویزیون هم حضور داشته باشند جلوگیری می‌شود، عنوان کرد: بخش مهمانان برنامه نمی‌تواند چندان متفاوت باشد چون ترکیبب عوامل فیلم‌ها مشخص است اما قاعدتا برنامه‌ها با هم متفاوت خواهد شد. مهم نگاهی است که برنامه به فیلم‌ها و جشنواره دارد، فضایی که مهمانان در هر برنامه دارند متفاوت است چراکه نگاه و سیاست برنامه‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

او در پایان درباره دیگر جزییات برنامه گفت: تیم برنامه در سینما ملت مستقر خواهد بود و اکنون مشغول طراحی و ساخت دکور هستیم، مدت زمان برنامه نیز حدود ۱۲۰ دقیقه است و هر شب از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید