سولاری: تمرکز که نداشته باشید به دردسر می‌افتد

  • ورزشی
  • جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲
    کد خبر :475314
رئال مادرید

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود پیروزی پر گل تیمش در جام حذفی هنوز از بابت صعود اطمینان ندارد.

تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، میهمانش جیرونا را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و قدم بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها برداشت.

با این حال سانتیاگو سولاری سرمربی کهکشانی‌ها از سهل‌انگاری بازیکنانش در مقاطعی از بازی که منجر شد دروازه این تیم باز شود ناراضی بود و در کنفرانس خبری پس از بازی هم به این موضوع اشاره داشت.

جیرونا در مرحله قبلی رقابت‌ها هم در دور برگشت موفق شد اتلتیکومادرید را با 3 گل اختلاف شکست دهد و صعود کند و این همان کاری است که مقابل رئال مادرید باید انجام دهد تا راهی نیمه نهایی شود.

سولاری گفت: وقتی روی کارتان تمرکز ندارید به دردسر نمی‌‌افتید و نتیجه‌اش این شد که حالا هنوز هیچ چیز درباره صعود ما مشخص نیست. شیوه بازی ما در هر بازی تغییر می‌‌کند و شما برای اجرای آن باید انرژی داشته باشید. این به اندازه کیفیت فردی بازیکنان ما اهیمیت دارد. ما اما از عملکرد‌مان راضی هستیم.

پیشرفت وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی جوان رئال مادرید از زمان ورود سانتیاگو سولاری و تبدیل شدن او به یک مهره‌ ثابت در این تیم، موضوع دیگری بود که سولاری به آن اشاره داشت. او ادامه داد: او با سرعتی زیاد و به مقدار قابل توجهی پیشرفت کرده است. البته او قبل از آمدنش به مادرید هم یکسری توانایی‌های خاصش را به اثبات رسانده بود و حالا دارد آنها را در تیم اصلی باشگاه هم به نمایش می‌گذارد. بدون شک او هنوز باید پیشرفت کند اما شجاعت انجام این کار را دارد. من امیدوارم که پیشرفتش ادامه داشته باشد. بازیکنان مانند بیل، آسنسیو و کریم بنزما هم حامی‌اش هستند و این موضوع بسیار مهمی است.

یکی از موضوعاتی که اخیراً باعث شکل گرفتن یکسری انتقادها از رئال مادرید شده، ناتوانی این تیم در کنترل بازی‌ها به وسیله تملک توپ و ایجاد موقعیت گلزنی است. سولاری اما معتقد است که تیمش هر کاری که امکان داشت انجام داده تا از جیرونا پیش بیفتد و بهترین نتیجه ممکن را برای بازی برگشت کسب کند.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها تأکید کرد: ما هر کاری که می‌شد انجام دادیم تا با ذخیره‌ای قابل قبول برای بازی برگشت آماده شویم. در نیمه اول حق‌مان بود که گل‌های بیشتری بزنیم اما حریف گلی زودهنگام زد و آن گل به آنها کمک کرد. در نیمه دوم یک پنالتی به ما داده شد اما حتی در آن زمان هم جیرونا ما را تحت فشار قرار داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید