گل‌محمدی: مقابل چین از پیش برنده نیستیم، امیدوارم جام قهرمانی را بالای سر ببریم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۰۶
    کد خبر :475124

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:‌بازی سختی مقابل چین داریم اما امیدوارم شاهد بالا بردن جام قهرمانی جام ملت‌های آسیا توسط ملی‌پوشان ایران باشیم.

یحیی گل‌محمدی پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازی امشب تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی چین، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز برای تیم ملی ایران در این بازی‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که تیم ملی تا اینجای مسابقات عملکرد خیلی خوبی داشته است. چیزی که در این بین مهم است این است که به خوبی می‌بینیم که ملی‌پوشان با همه وجود بازی می‌کنند و هر چه در توان دارند در زمین می‌گذارند. ملی‌پوشان به دنبال افتخارآفرینی هستند و می‌خواهند عملکردی داشته باشند تا مردم خوشحال شوند.

وی ادامه داد: بازی با چین قطعا بازی سختی خواهد بود و نمی‌شود این تیم را دست کم گرفت. البته در بازی‌های حذفی نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت و همه بازی‌ها سخت هستند. مثل بازی با عمان بازی سختی خواهیم داشت و نمی‌توانیم تیم ملی را مقابل چین از پیش برنده بدانیم.

به گزارش فارس، سرمربی تیم پدیده مشهد افزود:‌باید برای بازی امشب همه توان و تمرکز ملی‌پوشان روی این بازی باشد تا بتوانیم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم. امیدوارم نتیجه بازی امشب به نفع ما باشد و حس می‌کنم که این جام ملت‌های آسیا می‌تواند برای تیم ملی ایران جام خوبی بشود. مطمئنا بازیکنان و مربیان به دنبال این هستند تا افتخار دیگری به فوتبال ایران اضافه کنند. معتقدم که مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا تیم ایران است و امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد. ان شاالله شاهد بالا بردن جام قهرمانی باشیم و برای تک تک مربیان و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید