توخل: نیمار راهی بیمارستان شد/ نگران وضعیت او هستم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۵۶
    کد خبر :475110

توماس توخل، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بابت مصدومیت ستاره برزیلی تیمش نگران است.

توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی جام حذفی فرانسه در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر صفر استراسبورگ را از پیش‌رو برداشتند و به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند، در خصوص وضعیت ستاره برزیلی تیمش که در این بازی از ناحیه پای راست مصدوم و در دقیقه 62 با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد، گفت: پس از بازی با نیمار صحبت نکردم چون او بلافاصله پس از مصدومیتش راهی بیمارستان شد.

سرمربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه اظهار داشت: نگران وضعیت نیمار هستم. وقتی چنین مصدومیت‌هایی پیش می‌آید اوضاع همیشه پیچیده می‌شود. او از همان ناحیه‌‌‌ای – متاتارسال یا همان استخوان‌های کف‌پا منتهی به انگشتان پا – که قبلاً مصدوم شده بود، دوباره دچار مصدوم شد.

نیمار ماه فوریه 2018 بود که از همین ناحیه دچار مصدومیت شده بود، مصدومیتی که او را تا پایان فصل خانه‌نشین کرد. توخل در حالی نگران وضعیت ستاره برزیلی‌اش است که تیم تحت‌هدایتش کمتر از سه هفته دیگر باید در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچستریونایتد روبه‌رو شود و معلوم نیست که آیا نیمار به این بازی خواهد رسید یا خیر!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید