گلکسی اس 10 قادر است با شارژ بی سیم سایر گجت‌ها را شارژ کند

    کد خبر :475086

تصویری از کارت تبلیغاتی گلکسی اس 10 منتشر شده است که از تجهیز این‌گوشی به فناوری شارژ بی‌سیم معکوس خبر می‌دهد.

تازه‌ترین پرچم‌دار سامسونگ با سروصدایی فراوان در راه است. یکی از شایعات پیرامون آن، مجهز بودنش به قابلیت شارژ بی‌سیم سایر دستگاه‌ها است؛ قابلیتی که مدتی پیش در گوشی پرچم‌دار هواوی Mate 20 Pro مشاهده شده‌ بود.

اما تازه‌ترین اخبار گلکسی اس 10 با انتشار تصویری از کارت تبلیغاتی و نمایشی این گوشی، از به حقیقت پیوستن این شایعه حکایت دارند. با کمی دقت به این کارت می‌توان متوجه شد که این قابلیت احتمالاً حائز اهمیت خاصی برای سامسونگ است؛ چراکه آیکن آن دقیقاً درکنار آیکن دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی اس 10 که یکی از قابلیت‌های محوری این پرچم‌دار خواهد بود قرار گرفته‌ است.

البته دراین‌میان یک سؤال باقی می‌ماند؛ سامسونگ چه تمهیدی برای بهره‌گیری از این قابلیت در نظر گرفته‌ است؟ چراکه به‌طورمثال هواوی از فناوری Qi برای این امر استفاده کرده‌ است، اما محصولات پوشیدنی سامسونگ همچون گلکسی واچ و Gear IconX نه از این استاندارد و نه از استاندار PMA یا سایر استانداردهایی که تابه‌حال در گوشی‌های سامسونگ به‌کار گرفته شده‌ است استفاده می‌کنند.

به نظر می‌رسد که برای یافتن پاسخ این سؤال، و همچنین میزان بازدهی این قابلیت در گلکسی اس 10 چاره‌ای جز انتظار تا معرفی این پرچم‌دار نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید