مبارزه با قاچاق با پراید‍!

    کد خبر :474507

فرمانده انتطامی خراسان شمالی گفت: نیروی انتظامی در مقابله و برخورد با قاچاقچیان و معتادان در برخی از شهرستان ها با کمبود خودرو مواجه است.

سردار علیرضا مظاهری در شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: خودروی شهرستان های گرمه و جاجرم برای انجام ماموریت پراید و در شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان پژو 405 است که کارآیی لازم را ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از سوی دیگر باید تکلیف خودروهای توقیفی نیز مشخص شود چراکه در محل کنونی خود زیر باد، باران و خاک هستند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی استان توان آن را دارد که تمام معتادان متجاهر و خرده فروشان را جمع آوری کند اما مشخص شود این افراد را تحویل چه کسی دهیم؟ دستگیر کردن این افراد و فرستادن آن ها به مرکز ماده 16 و سپس رها کردن فوری آن‌ها به علت نبود ظرفیت خالی هیچ فایده‌ای ندارد.

مظاهری ادامه داد: چطور می توان1000 معتاد را دستگیر کرد این درحالیست که در این استان ظرفیت کافی در مرکز ماده 16 وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: طی سال جاری یک هزار و 73 نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان دستگیر شدند که این رقم نسبت به سال گذشته به علت مشکل مذکور 18 درصد کاهش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید