افتتاح ورودی دوم شمالی‌ترین ایستگاه خط سه متروی تهران

    کد خبر :474464

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورودی دوم ایستگاه مترو قائم به عنوان شمالی ترین ایستگاه خط سه متروی تهران افتتاح و آماده بهره برداری می‌شود.

علی امام با اشاره به انتقال بخشی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به سوهانک، گفت: با توجه به افزایش سه برابری حجم مسافر در این بخش مطمئنا با گشایش ورودی دوم ایستگاه قائم، می‌توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

این ایستگاه که در ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ توسط حسن روحانی (رئیس جمهور وقت) به بهره‌برداری رسیده، یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در شهرک قائم واقع در شمال شرق تهران قرار دارد.

این ایستگاه در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده و به شهرک قائم، شهرک محلاتی، شهرک لاله، سوهانک و ازگل و همچنین خط ۹ بی آر تی دسترسی دارد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح بخش‌هایی از خط 6 و 7 مترو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسفند ماه خبر داد و گفت: 9 کیلومتر جنوبی خط ۶ مترو ، حدفاصل دولت‌آباد تا میدان شهدا با 3 ایستگاه (دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا) و همچنین سه ایستگاه (هلال احمر، تربیت مدرس و میدان صنعت) از خط 7 مترو تا پایان سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید