امید رشید سرمربی تیم بوکس جوانان شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰
    کد خبر :474403

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران منصوب شد.

پس از عذرخواهی رسمی «پدروسالگادو» مربی اهل کوبایی برای هدایت تیم ملی جوانان بوکس کشورمان، مسئولان فدراسیون برای جلوگیری از اتلاف وقت و تاخیر در برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان با اعضای شورای فنی فدراسیون مشورت و در نهایت به جمع بندی در مورد گزینه نهایی رسیدند.

اعضای شورای فنی پس از بررسی گزینه‌های موجود، امید رشید را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب و معرفی کردند. رشید پیش از این در سال 2017 نیز مربی تیم ملی بود و تجربه فعالیت در عرصه مربیگری را در کارنامه خود دارد. وی سال‌ها با پیراهن تیم ملی برای کشورمان افتخار افرینی کرده و حتی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خود دارد.

«پدرو سالگادو» مربی اهل کشور کوبا که قرار بود هدایت تیم ملی جوانان کشورمان را برعهده بگیرد، طی چند روز گذشته با ارسال ایمیلی به فدراسیون بوکس به دلیل مشکلات شخصی رسما از حضور در ایران و هدایت تیم ملی جوانان کشورمان عذرخواهی کرد.

به گزارش تسنیم ،این در حالی است که فدراسیون بوکس ایران کلیه اقدامات لازم در خصوص این مربی کوبایی اعم از مجوز شورای برون مرزی، قرارداد ارزی، هماهنگی جهت اسکان و تعذیه را انجام داده بود اما به دلیل ذکر شده وی از حضور در ایران صرف نظر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید