دنبال افزایش بودجه دولتی راه آهن نیستیم

    کد خبر :474195

عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن گفت: هدف گذاری ما در تامین بودجه سال ۹۸، استفاده از سرمایه های بخش غیردولتی است و متکی به بودجه دولتی نیستیم.

به گزارش مهر، سعید رسولی در مراسم راه اندازی نخستین درزین گشت پلیس (مینی بوس ریلی گشت پلیس) با بیان اینکه از زمان تغییر فرمانده پلیس راه آهن کشور شاخص های امنیت در راه آهن رشد داشته است، گفت: امروز شاهد استفاده خاص و جدیدی از امکانات شبکه ریلی هستیم. این شبکه استعدادهای زیادی برای خدمت رسانی دارد که جابجایی بار و مسافر بخشی از این خدمات است. ما بارها به مسئولان مدیریت بحران اعلام کرده ایم که حاضریم در زمان وقوع بحران یا سوانح ، امکانات ریلی را برای کمک رسانی یا امدادرسانی بسیج کنیم.

وی افزود: در ماه گذشته اولین آمبولانس ریلی در محور لرستان و یک مرکز اورژانس در حاشیه ایستگاه بیشه در جنوب لرستان ایجاد کرده ایم. امروز نیز درزین را برای گشت پلیس مجهز کرده ایم؛ امیدواریم در سایر استان های ریلی هم از این وسیله استفاده شود.

عضو هیئت مدیره شرکت راه آهن یادآور شد: در آستانه تصویب لایحه بودجه سال ۹۸ هستیم و در بخش بودجه راه آهن، هدف گذاری ما این است که از سرمایه بخش غیردولتی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حوزه معاونت سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل راه آهن نیز اقدامات خوبی برای استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و ظرفیت قانونی صرفه جویی در مصرف سوخت انجام داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید