اراده‌ای خارج از وزارت اقتصاد برای بقای «پوری‌حسینی»تصمیم می‌گیرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۵۳
    کد خبر :474129

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: تصمیم‌گیری در مورد بقای مدیریتی پوری‌حسینی در سازمان خصوصی سازی خارج از وزارت اقتصاد انجام می‌شود.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با مهر با اشاره به ممنوع الخروجی پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: معتقدم خصوصی‌سازی مانند اصلاحات ارضی است، اصلاحات ارضی به عنوان یک رفرم مطرح شد، ولی همه تولید و کشاورزی ایران را از بین برد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شاهد تاثیرگذاری خصوصی سازی به عنوان یک سناریو برای از بین بردن تولید کشور هستیم.

وی در خصوص عملکرد پوری حسینی گفت: سؤالات جدی در مورد عملکرد ایشان پیش از رای اعتماد آقای دژپسند مطرح بود. وزیر اقتصاد علیرغم تعهدی که در جلسه رای اعتماد به مردم و نمایندگان داد، تا امروز آقای پوری حسینی را برکنار نکرده است.

وی ادامه داد: آقای دژپسند حتی بعد از جلسه رای اعتماد نیز اعلام کرد «من به آقای پوری حسینی گفته ام که به دنبال کار برای خودت باش، در تیم من جایی نداری»

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی اظهارداشت: امروز شاهد پرداخت هزینه بیشتر برای حضور پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی هستیم. به نظر می رسد تصمیم گیری در مورد بقای مدیریت پوری حسینی خارج از وزارت اقتصاد اتخاذ می شود.

وی تصریح کرد: مشتاقیم بدانیم اراده هایی که پشت پرده از حضور آقای پوری حسینی در سازمان خصوصی سازی دفاع می کنند، چه کسانی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید