خداحافظی کریستین بیل از نقش‌های عجیب

    کد خبر :473537

«کریستین بیل» پس از چندین بار کاهش و افزایش وزن برای بازی در فیلم‌های هالیوودی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند به این کار ادامه دهد و مرگ را در مقابل خود می‌بیند.

«کریستین بیل» ۴۴ ساله که اخیرا برای بازی در فیلم «معاون» در نقش «دیک چنی» معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، افزایش وزن قابل توجهی‌ را تحمل کرده است در گفتگو با مجله فرهنگی ساندی‌تایمز گفت که واقعا دیگر نمی‌تواند به فرآیند بالا و پائین بردن وزنش برای بازی در فیلم‌های هالیوودی ادامه دهد چرا که مرگ را در مقابل خود می‌بیند.

تغییر ظاهر «کریستین بیل» در فیلم «معاون» که تاکنون جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورده بسیار چمشگیر بوده است که البته برخی از این تغییر چهره نیز با استفاده از تکنیک‌های چهره‌پردازی و به کمک پروتزها انجام شده است.

به گزارش ایسنا، «بیل» پیش از این نیز برای بازی در فیلم «چرخکار» در سال ۲۰۰۴، ۳۰ کیلو وزن خود را کاهش داد، به گونه‌ای که به گفته نزدیکانش تپش قلب او از زیر پوستش مشخص بود و سال بعد از آن برای بازی در فیلم «بتمن» ۵۰ کیلو وزن خود را در طول پنج ماه افزایش داد، کاری که به گفته خودش فشار زیادی را به او وارد کرد.

«بیل» که برای بازی در فیلم «مبارز» در سال ۲۰۱۰ دیگر نمی‌توانست وزن خود را به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش دهد وزن خود را به حد معمول رساند و با استفاده از گریم فیزیک خود را مطابق نقش کرد و در نهایت برای بازی در این فیلم به کارگردانی «دیوید اوراسل» برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

«بیل» در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «اخاذی آمریکایی» نیز مجددا ۲۰ کیلو افزایش وزن داشت.

این بازیگر هالیوودی در جوایز اسکار ۲۰۱۹ نیز از شانس‌های اصلی کسب جایزه اسکار بازیگری برای فیلم «معاون» محسوب می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید