نوبخت حقیقی در تذکر شفاهی بیان کرد

پرداخت غیرفنی صداوسیما به موضوع مالیات پزشکان

    کد خبر :473211

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گویی صدا و سیما هیچ در بحث مالیات پزشکان که موضوعی کاملا تخصصی است وارد شده است. بررسی نادرست این موضوع اعتماد عمومی مردم به جامعه‌ی پزشکی را مخدوش می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی نوبخت حقیقی نماینده مردم تهران در جلسه‌ی علنی امروز(دوشنبه) در تذکری شفاهی گفت: این روزها موضوع مالیات پزشکان نقل هر مجلس شده است و متاسفانه صدا و سیما نیز برای این موضع برنامه می‌گذارد. گویی صدا و سیما هیچ برنامه‌ی دیگری ندارد. این موضوع یک بحث فنی است که باید در جایی خاص بررسی شود.

وی افزود: این برنامه‌ها اعتماد عمومی به جامعه‌ی مقدس پزشکان را مخدوش می‌کند. در اینکه همه‌ی مردم ایران برای برخورداری از سلامت و آموزش صحیح موظف به پرداخت مالیات هستند، تردیدی نیست اما مالیات را فقط پزشکان نباید بدهند. قضات، وکلا و نمایندگان مجلس نیز باید مالیات بدهند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه «اگر کسی از پرداخت مالیات فرار کند مرتکب جرم می‌شود» اظهار کرد: 6 ماه پیش موضوع فرار مالیاتی پزشکان مطرح شد برای اینکه هم حرمت پزشکان حفظ شود و هم مالیات از راه‌های درست خود وصول شود، تیمی از سازمان امور مالیاتی که شخص رئیس سازمان نیز در جریان است برای پیگیری این موضوع آماده شده است. این کار یک کار فنی است و باید در محیطی آرام انجام شود. تلاش دشمن این است که مرجع کشور برای مفاسد را از چشم مردم بیندازد.

نوبخت در پایان گفت: باید توجه داشت در این زمان که همه چیز گران شده است ویزیت پزشکان افزایش نیافته است. این موضوع نجابت پزشکان را نشان می دهد.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محمد گفت:

    با سلام
    خیلی نجیب هستن این پزشکا!
    یکی نیست از این نماینده مجلس بپرسه، اینکه همه غر بزنن که هنر نیست! رئیس جمهور غر می زنه! نماینده مجلس غر می زنه! مردم غر می زنن! پس کی باید کارها رو درست کنه؟ شما نشستی تو مجلس که بگی نماینده مجلس باید مالیات بده؟ خوب طرح بده! یه کاری بکن! اگه صدات به جایی نمی رسه و حرفت برو نیست، استعفا بده! جریان ساز باش.

دیدگاهتان را بنویسید