مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟

    کد خبر :473096

اوبر به دنبال ادغام فناوری های خودران در برنامه های اجاره دوچرخه و اسکوترهای مخصوص بچه ها است. جزئیات این طرح هنوز نامشخص است اما احتمالا اوبر به زودی برنامه های مهم خود را در این حوزه اعلام می کند.

به گزارش انتخاب، اوبر پس از ماجرای خودروهای خودران، این بار به اسکوتر و دوچرخه های خودران فکر می کند.

تیم Uber Mobility در شرکت اوبر، در حال بررسی راه هایی برای بهبود ایمنی، تجربه سواری و بهره وری عملیاتی اسکوترها و دوچرخه های برقی هستند. اوبر در ماه دسامبر، نسل بعدی دوچرخه های JUMP با قابلیت های هوشمند و باتری های قابل تعویض را عرضه کرد.

“نیک فولی” ، مدیر فروش JIMP در این خصوص می گوید؛ این یک پیشرفت مهم در استفاده از سیستمهای هوشمند و سیستم عامل ها، برای کنترل هوشمند وسایل مختلف است.”

دوچرخه ها و اسکوتر های خودران می توانند به اوبر و سایر شرکت های وابسته به این شرکت کمک کنند یک درامدزایی خیره کننده را تجربه کنند.از سوی دیگر با افزایش روند استفاده از اسکوترها و دوچرخه ها می توانید امیدوار باشید که وضعیت آلودگی هوا نیز در کشورهای مختلفی که تحت پوشش خدمات اوبر خواهند بود بهبود یابد.

مهمترین برنامه های اوبر در سال 2019 چیست؟ / دارا خسروشاهی به دوچرخه ها و اسکوتر های خودران فکر می کند

دارا خسروشاهی طی ماه های گذشته تلاش های متعددی برای احیای نام اوبر انجام داده است و موفق شده قراردادهایی نیز با کشورهایی ببندد که اوبر را بایکوت کرده بودند. برای مثال اکنون اوبر در فرانسه و بریتانیا جایگاه خود را بازیافته است. در کنار این ها اخیرا در جریان نمایشگاه CES2019 شاهد حضور نخستین نمونه از تاکسی های پرنده اوبر بودیم، که گرچه هنوز طرح هایی آزمایشی است اما به زودی می تواند رویای ارائه خدمات تاکسی پروازی اوبر را محقق کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید