داوری: باید کمیته‌های پیشکسوتان، تیم‌های ملی و مربیان را ایجاد و فعال کنیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲
    کد خبر :472076

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: باید کمیته‌های پیشکسوتان، تیم‌های ملی و مربیان را در فدراسیون والیبال ایجاد و فعال کنیم.

افشین داوری پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان مازندران و انتخاب میلاد تقوی به عنوان رئیس هیات والیبال استان، با بیان اینکه انتخابات خوبی برگزار شد، افزود: خانواده والیبال به تقوی اعتماد کرد و قطعاً به ضرر والیبال این استان نشده است‌، چراکه ایشان تجربه حضور 4 سال در هیات والیبال را داشت و در این عرصه تجارب ارزشمندی دارد.

وی تصریح کرد: والیبال استان مازندران با حضور افرادی همانند بهروز عطایی و باشگاه کاله می‌تواند برای نظام جامعه ورزش کشور موثر باشد. مازندران دارای پیشکسوتان بسیار قابل احترامی بوده است. امروز با پیشکسوتان والیبال این استان نشستی خواهم داشت و قطعاً از تجربیات آنان در مسیر کارمان استفاده خواهیم کرد.

داوری ادامه داد: باید توجه ویژه به استان مازندران داشته باشیم و اگر شرایط مهیا باشد به صورت مشارکتی می‌توانیم زیرساخت ایجاد کنیم. استانهای شمالی در بخش ساحلی فعال هستند و اخیرا سه تورجهانی در استانهای شمالی برگزار شد.

سرپرست فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب میلاد تقوی به عنوان رئیس هیات والیبال مازندران،گفت: تقوی چهره ای بسیار توانمند از لحاظ ذخیره فکری بوده و ما در فدراسیون بخش امور استانهای را به ایشان محول کردیم که پیشنهادات و راهکارهای خوبی دادند.

افشین داوری در خصوص امور استانهای فدراسیون والیبال، افزود: برخی استانها با چند نفر اندک هستند و کمیته های آنان فعال نشده، در فدراسیون کمیته پیشکسوتان، تیم های ملی، مربیان را باید ایجاد و فعال کنیم.

به گزارش فارس، وی ارائه پیشنهادات در مجمع را در جهت پیشرفت والیبال مازندران ضروری دانست و عنوان کرد: امیدواریم از این پس همانند گذشته شاهد رشدشکوفایی والیبال در استان مازندران باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید