واکنش جهرمی به بازداشت خبرنگار پرس TV، آمریکا اصول را زیرپا گذاشت

    کد خبر :471978

وزیر ارتباطات نسبت به بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار «پرس‌تی‌وی» واکنش نشان داد و گفت: دولت آمریکا باردیگر اصول شکلی خود را زیرپا گذاشته است.

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: رویکرد «پرس‌تی‌وی» در مواجهه فعالانه با مسائل جهانی که منجر به آشکار شدن چهره واقعی دولت آمریکا شد، را باید ستود.

وی گفت: دولت آمریکا بار دیگر اصول شکلی خود را زیرپا گذاشته است. چه خوب است این مدل مواجهه فعالانه در رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز الگوبرداری شود.

وزیر ارتباطات این سوال را مطرح کرد که «آیا امکانات لازم برای مواجهه فعالانه جوانان ایرانی در فضای مجازی با عملیات روانی دولت آمریکا و دنباله‌روهای او، فراهم است؟»

به گزارش مهر، مرضیه هاشمی خبرنگار، مستندساز، گوینده اخبار و مجری پرس تی‌وی (شبکه انگلیسی‌زبان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران) است که هفته گذشته توسط دولت آمریکا بازداشت شد. بی خبری از علت بازداشت وی در چند روز گذشته با واکنش های مدنی بسیار همراه بوده است.

در این زمینه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #مرضیه_هاشمی_را_آزاد_کنید، اقدام به تولید محتوا درباره وی کرده و به رفتار غیرقانونی پلیس آمریکا با این مجری آمریکایی ــ ایرانی اعتراض کرده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید