جمشیدی: اگر علیرضا رضایی بخواهد به تیم ملی کشتی امید کمک می‌کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۹:۴۰
    کد خبر :471830

مربی تیم ملی کشتی آزاد امید در جهانی ۲۰۱۷ لهستان گفت: اگر فدراسیون و سرمربی تیم ملی نظرشان به همکاری مجدد باشد، با این کاهش محرومیت می‌توانم به تیم ملی امید برای شرکت در جهانی سال آینده کمک کنم.

حمیدرضا جمشیدی در مورد کاهش 6 ماهه محرومیتش از سوی اتحادیه جهانی اظهار داشت: من هم روز جمعه بود که متوجه کاهش محرومیتم شدم. فدراسیون به اتحادیه جهانی نامه زده و نناد لالوویچ هم با کاهش چند ماهه این محرومیت موافقت کرده، حالا اگر قرار باشد باز با تیم ملی همکاری کنم، می‌توانم از سال آینده به اردوی تیم ملی امید ملحق شوم.

وی ادامه داد: به این شکل محرومیت من 2 خرداد سال آینده تمام می‌شود. الان هم شاگردانی در تیم‌های ملی دارم، اگر علیرضا رضایی از من بخواهد حتما باز هم در خدمت تیم ملی امید خواهم بود. البته در این خصوص هیچ صحبتی با هم نداشته‌ایم، اما حالا که محرومیتم کم شده، اگر فدراسیون و سرمربی تیم ملی نظرشان به همکاری مجدد باشد، می‌توانم به تیم ملی امید برای شرکت در جهانی سال آینده کمک کنم، اما اگر این محرومیت کاهش پیدا نمی‌کرد جهانی سال آینده را هم مثل امسال از دست می‌‌دادم.

به گزارش تسنیم ،این مربی سازنده کشتی آزاد تاکید کرد: من کارم تمرین دادن است. در این مدت محرومیت هم همین کار را انجام دادم و شاگردانم در جام شهید هاشمی‌نژاد کشتی گرفتند. با افتخار هر روز بچه‌ها را تمرین می‌دهم و خودم بیشتر از همه از کشتی و آموزش لذت می‌برم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید