هوای شهرهای پرجمعیت آلوده می‌شود

    کد خبر :471805

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش شاخص آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت طی سه روز آینده خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به این که طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو آرام وپایدار پیش‌بینی می‌شود، گفت: پیامد این وضعیت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز (۳۰ دی ماه) در قسمتهایی از شمال شرق کشور احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد، اظهارکرد: در جنوب شرق کشور و قسمتهایی از هرمزگان امروز وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد وغبار پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (اول بهمن) در نیمه جنوبی لرستان، شرق خوزستان، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و غرب فارس افزایش ابر، بارش پراکنده و بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، امروز و فردا قسمت‌های مرکزی و شرق خلیج فارس وغرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وی در پایان در مورد وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۳۰ دی و اول بهمن) آسمان تهران کمی ابری، غبارآلود و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای پایتخت طی این دو روز به ترتیب ۷ و ۱- درجه سانتیگراد و ۸ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید