همراهان آمریکا در نشست ورشو جز بی‌آبرویی هیچ عایدی نخواهند داشت

  • سیاسی
  • یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۸:۵۷
    کد خبر :471642

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه هر کشوری که در مسیر نشست ورشو با آمریکایی‌ها همراه شود، جز بی‌آبرویی هیچ عایدی برای خود نخواهد داشت، گفت: شکست طرح ضدایرانی آمریکا از همین الان قابل پیش‌بینی است.

هر کشوری که در مسیر نشست ورشو با آمریکایی‌ها همراه شود، جز بی‌آبرویی هیچ عایدی برای خود نخواهد داشتسردار «رسول سنایی‌راد» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای برگزاری نشست ضدایرانی در «ورشو» لهستان طی هفته‌های آینده، اظهار کرد: دوره‌گردی‌های پمپئو در منطقه غرب آسیا طی ماه‌های گذشته و در پی آن فراهم کردن مقدمات برای برگزاری یک نشست ضدایرانی در «ورشو» لهستان از سوی آمریکا، یادآور سیاست‌های نافرجام چند صباح پیش آمریکایی‌هاست که تحت عنوان «دوستان سوریه» و در حقیقت برای حمایت از جریانات تروریستی تکفیری برگزار می‌کردند.

وی افزود: سرانجام آن همه تلاش آمریکا در ماجرای سوریه، خروج مفتضحانه آن‌ها از سوریه و نافرجام ماندن راهبرد بی‌ثبات‌سازی غرب آسیا بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها که تابستان داغی را برای ایران انتظار می‌کشیدند و در این راهبرد شکست سختی خوردند به دنبال آن هستند که نوعی اجماع‌سازی را علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل دهند در حالی‌که اصولا امکان اجماع‌سازی علیه جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد و علت این امکان نداشتن، ضعف حقوقی و بی‌منطق بودن حرکت آمریکایی‌ها در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران است.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه هر کشوری که در مسیر نشست ورشو با آمریکایی‌ها همراه شود، جز بی‌آبرویی هیچ عایدی برای خود نخواهد داشت، عنوان کرد: شکست طرح ضدایرانی آمریکا از همین الان قابل پیش‌بینی است.

وی در پایان با بیان اینکه ۲۲ بهمن برای دشمنان ما یک معیار برای ارزیابی پشتوانه مردمی نظام است، خاطرنشان کرد: حضور انقلابی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مقابله عملی با تهدیدات ترامپ، شکست قابل پیش‌بینی نشست «ورشو» را دو روز زودتر از زمان برگزاری آن (۲۴ بهمن) رقم خواهد زد.

وزیر خارجه رژیم آمریکا ۲۳ دی ماه امسال از برگزاری نشست ضدایرانی در ورشو لهستان در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن‌ (۱۳ و ۱۴ فوریه) خبر داد. برای برگزاری این نشست، علاوه بر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از سران برخی کشور‌های منطقه غرب آسیا نیز دعوت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید