روش بازاریابی پپسی در میان سیاه‌پوستان تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود

۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴  /   /  کد خبر: 47130
روش بازاریابی پپسی در میان سیاه‌پوستان تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود

شبکه تلویزیونی HBO قصد دارد فیلمی بر اساس وقایع دهه ۴۰ شرکت پپسی بسازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در دهه ۴۰، شرکت تولید نوشیدنی های کولای پپسی تصمیم می‌گیرد یک تیم بازاریابی و فروش تماما سیاه پوست را به استخدام خودش در آورد تا با برنامه ریزی آنها بتواند سهم خودش از بازار مشتریان آفریقایی- آمریکایی را افزایش دهد. والتر مک، مدیر عامل آن زمان پپسی، برای این منظور، ادوارد اف. بوید را به استخدام خودش در می آورد و از او می خواهد با یک تیم سیاه پوست به این هدف شرکت پپسی جامه عمل بپوشاند.

فیلمنامه این اثر قرار است توسط میشل کپنر نویسنده «از: بزرگ و قدرتمند» بر اساس کتاب «چالش واقعی پپسی» نوشته استفانی کاپارل آماده شود. کاپارل، فیلمساز و نویسنده مشهور مجله «وال استریت ژورنال» است. گفته می شود تهیه کنندگی این فیلم که فعلا با نام «رنگ کولا» شناخته می‌شود را مارک لندزمن، مایکل کاربلینیکوف و پیتر کلاین بر عهده دارند.

هنوز اطلاعاتی از تیم بازیگران یا کارگردان «رنگ کولا» منتشر نشده و شبکه HBO هم هیچ تاریخی برای انتشار احتمالی آن اعلام نکرده است.

بدون دیدگاه

آخرین اخبار

پربیننده ترین ها