پوگبا: منچستر از قبل بهتر شده است

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷
    کد خبر :471051

پل پوگبا یک بار دیگر با تعریف و تمجید از منچستریونایتد به مورینیو طعنه زده و مدعی شده این تیم حالا به نسبت گذشته ساختار بهتری دارد.

به گزارش مهر، پل پوگبا که در دوران حضور ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی در تیم فوتبال منچستریونایتد بیشترین مشکل را با او داشت و از زمان رفتنش یکی از خوشحال‌ترین افراد مرتبط با این تیم است یک بار دیگر او را با سولس شیر، سرمربی فعلی یونایتد مقایسه کرده است.

او در ازای رقمی هنگفت به این تیم آمد، اما به خاطر مشکلاتی که با مورینیو داشت هرگز شرایط خوبی در تیم به دست نیاورد و حتی گفته می‌شود بارها با این مربی در رختکن درگیر شده است.

او اما روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داده و یک بار دیگر تاکید کرده که از نظرش یونایتد بعد از رفتن مورینیو تیم به مراتب بهتری شده است: سبک بازی‌مان عالی شده و مالکیت توپ بیشتری هم داریم. بهتر می‌دانیم چه زمانی کجا باشیم و چه زمانی حمله کنیم. الگوی بهتری برای بازی کردن داریم و در واقع این تیم حالا بیشتر ساختار دارد.

پوگبا در ادامه گفت: با این شرایط کار برای همه آسان‌تر شده است، نه فقط سرمربی جدید، بلکه همه تیم عالی بودند و شایسته تمجید هستند. خود من هم گل‌هایی زدم و چند پاس گل هم داده‌ام.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید