تویوتا سوپرا لانچ ادیشن بر چسب قیمت خورد

  • خودرو
  • جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :470646

پس از کش و قوس های فراوان نهایتا در نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 شاهد رونمایی از تویوتا سوپرا نسل جدید بودیم.اما طبق روال این روزهای خودروسازان برتر ،تویوتا نیز در زمانی رونمایی ،نسخه سفارشی و تولید محدود این خودرو را با نام لانچ ادیشن معرفی نمود.

به گزارش پردیس خودرو، این غول خودروسازی جهان اعلام کرد تنها 1500 دستگاه از این نسخه خاص در سرتاسر جهان عرضه خواهد شد . تویوتا قیمت سوپرا لانچ ادیشن را از 55250 آغاز خواهد کرد که به منظور وجه تمایز این نسخه با مدل های استاندارد برخی ویژگی ظاهری خودرو را تغییر داده است.

درون کابین نسخه سفید و مشکی از المان های پوشیده شده از چرم قرمز تشکیل شده و به صندلی ،فرمان و کنسول مرکزی الهام گرفته از مسابقات مجهز شده است.از دیگر مشخصه کابین این خودرو استفاده از عناصر فیبر کربن در برخی از نقاط است. در داخل خودرو نیز از تجهیزاتی دیگر مانند صفحه‌نمایش لمسی 8.8 اینچی، ناوبری، اپل کارپلی، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی و هدآپ دیسپلی به کار گرفته شده است.

در تمامی 1500 دستگاه سوپرای لانچ ادیشن تولید شده از یک پلاک فیبر کربن شماره دار همراه با امضای مدیر عامل این شرکت آقای آیکو تویودا استفاده شده تا به نوعی خاص بودنش را به رخ بکشد.همانطور که تویوتا اعلام کرده بود این نسخه سفارشی بر اساس نسخه استاندارد 3.0 پرمیویم تولید خواهد شد از این رو موتور 6 سیلندر 335 اسبی به همراه جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک وظیفه تامین نیروی محرکه را بر عهده خواهند داشت.

این خودرو همانند سلف استاندارد خود به انبوهی از امکانات ایمنی شامل هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار تشخیص علائم ترافیکی و نوربالای خودکار مجهز شده است.
اولین دستگاه از تویوتا سوپرا لانچ ادیشن 2020 نوزدهم ژانویه در حراجی برت جکسون فروخته خواهد شد. این خودروی ویژه دارای رنگ بدنه‌ی خاکستری مات فانتوم می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید