میتسوبیشی پاچرو فیس لیفت شکار عکاسان شد

  • خودرو
  • جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
    کد خبر :470639

میتسوبیشی که در تولید محصولات شاسی بلند و آفرود حرف اول را می زند ،این روزها کمی در این مقوله به حاشیه رانده شده است. یکی از آفرودترین بلند قامتان این برند ژاپنی نسخه مونتورو بود که در سال 2004 از بازار آمریکا برای همیشه رفت.

اما این خودرو در بازارهای دیگر نظیر آسیا و اقیانوسیه با نام پاجرو به فعالیت خود ادامه می دهد و نسل فعلی آن در سال 2016 معرفی شد.

حالا طبق تصاویر شکار شده توسط عکاسان جاسوس مشخص است میتسوبیشی قصد دارد بزودی نسخه فیس لیفت اسپرت این خودرو را معرفی نماید.

همانطور که در تصاویر مشخص است ژاپنی ها در حال تست پاجرو فیس لیفت 3 ردیفه در جاده های پر از برف سوئد هستند اما پوشش استتار سنگین همه چیز را مخفی کرده است. البته با مقایسه نسل فعلی با نسخه پرتوتایپ موجود می توان به برخی تغییرات پی برد هر چند که این تغییرات جزیی است.

در نمای عقب بطور کامل مشخص است نسخه فیس لیفت از چراغ های جدید و سپر باز طراحی شده سود می برد.در نمای جلو اما تغییرات به سادگی قابل تشخیص است چرا که چراغ های روزتاب اضافه شده به زیر چراغهای اصلی کاملا هویدا است. اینگونه ترکیب را پیش از این در کراس اوور اکلیپس دیده بودیم.

به گزارش پردیس خودرو، در تصاویر فوق نمایی ازکابین وجود ندارد و مطمئنا تغییرات به مانند نمای ظاهری اندک است. در مورد پیشرانه خودرو هم اطلاعاتی در دست نداریم اما احتمالا موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی بنزینی و همچنین نسخه دیزلی در دسترس باشد. از آنجایی که دنیا به طرف خودروهای الکتریکی حرکت می‌کند بنابراین احتمال تولید مدلی هیبریدی هم در آینده وجود دارد.

نکته جدیدی که در خصوص پاجرو فیس لیفت وجود دارد عرضه این خودرو در بازارهای اروپایی با نام شوگان اسپورت است. این خودرو به عنوان شاسی‌بلندی بزرگ و سه ردیفه که بر پایه‌ی پیکاپ L200 ساخته شده شاید پرفورمنس بالایی در آفرود داشته باشد و فضای مناسبی برای هفت نفر ارائه کند. البته شاید میتسوبیشی دوباره قصد داشته باشد این آفرودر را به بازار آمریکا باز گرداند اما هنوز اطلاعاتی در دست نداریم.

قابل ذکر است کراس اوور اوتلندر در حال حاضر نماینده بزرگ میتسوبیشی در بازار آمریکا است اما قابلیت های آفرود پاجرو می تواند برای مردم این کشور جذابتر باشد.حالا باد تا اواخر سال جاری منتظر ماند تا ین فیس لیفت جدید میتیوبیشی رونمایی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید