پولسازترین بازی سال گذشته همچنان در جاده ثروت می تازد

    کد خبر :470424

اهل بازی های دیجیتال باشید یا نه احتمالا حداقل یک بار نام بازی فورتنایت را شندیه اید. این بازی را می توان یکی از پولسازترین و موفق ترین بازی های جهان دانست چرا که بر اساس گزارشها تنها 2.5 میلیارد دلار در سال 2018 کسب کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بازی فورتنایت همچنان در سال 2019 نیز مانند سال 2018 قوی عمل می کند و با رکورد ده ها میلیون بازیکن ماهانه در هفت سیستم عامل مختلف به راه ثروت اندوزی خود ادامه می دهد.

جدیدترین فصل این بازی موسوم به “” Battle Pas با هزینه 10 دلاری قابل خرید است و طبق آمارهای “سوپر دیتا” بیش از یک سوم بازیکنان آنلاین ایالات متحده این بازی را دانلود کرده اند. بر اساس آمارهای جهانی، فورتنایت همچنان از محبوب ترین بازی های جهان با ده ها میلیون کاربر است.

فورتنایت نخستین بار در تابستان سال 2017 معرفی شد و در اواخر تابستان 2018، این بازی در هفت سیستم عامل مختلف پخش شد:PlayStation، Nintendo Switch، Xbox One، PC، Mac، iOS و Android.

بازیکنان در هر پلتفرم می توانند با هر پلتفرم دیگری بازی کنند. بنابراین فورتنایت تنها بازی جهان است که به معنای واقعی مولتی پلتفرم است. بر این اساس اصلا جای تعجب نیست که فورتنایت موفق شده به رکورد بیش از 2. 4 میلیارد دلاری در سال برسد. این بازی با داشتن ده ها میلیون بازیکن در سراسر جهان، قادر به جمع آوری میلیاردها دلار درآمد بدون پرداخت هزینه های پیش رو برای مصرف کنندگان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید