امداد رسانی به روستاهای محاصره شده در طوفان

    کد خبر :46987

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ادامه داشتن وضعیت بد جوی در منطقه سیستان، کار امداد رسانی به روستاهای محاصره شده در طوفان در حال انجام است.

باقر کرد افزود: طوفان اخیر خسارات جدی به مردم و اراضی کشاورزی وارد کرده است.

معاون استاندار در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه ریزگردهای ناشی از طوفان باعث بروز و گسترش بیماری های فراوانی در منطقه شده، توزیع بسته های حمایتی و ماسک مخصوص به مردم منطقه در حال انجام است.

کرد افزود: با توجه به شدت وزش طوفان و بادهای 120 روزه در چند روز گذشته در منطقه سیستان و مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد و سبب بستری تعداد زیادی از مردم شمال استان شد و گزارش های کارشناسان هواشناسی استان مبنی بر ادامه این شرایط تا پایان هفته، ضروری است که همه دستگاه ها ضمن حفظ آمادگی خود و کمک به مردم اندکی از مشکلات آن ها کاسته و اقدامات لازم را مد نظر داشته باشند.

وی همچنین بیان کرد: برای انجام خدمات بهتر به مردم منطقه تقویت مراکز بهداشتی و درمانی روستاها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طوفان و گردوخاک در حوزه سیستان تجربه شده است، باید تمام مشکلاتی که در این بخش وجود دارد رفع شود تا دیگر شاهد مشکلات در طوفان ها نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید