لاریجانی: تیراندازی به دوستان خطایی استراتژیک است

    کد خبر :46955

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه گاهی در کشور می‌بینیم که تیراندازی نسبت به دوستان انجام می‌شود، خطایی استراتژیک است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش سراسری قوه قضائیه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی، اظهار داشت: شهید بهشتی در سیاست مواجهه با مسائل مختلف رفتاری متفاوت نسبت به سایرین داشت. وی درباره آمریکا و منافقین صریح و روشن حرف می‌زد، اما در مورد دوستان داخلی، کاستی در بینش داشتن با مدارا عمل می‌کرد.

وی افزود: امروز هم ما در کشور به این سبک نیازمندیم، اما گاهی عکس آن را می‌بینیم، تیراندازی ما نسبت به دوستان خطایی استراتژیک است.

رئیس مجلس ادامه داد: شهید بهشتی معتقد بود که اداره کشور بدون یک سازماندهی منسجم امکان‌پذیر نیست، از همین رو برای تربیت کادر و تدوین برنامه حزب جمهوری اسلامی را تشکیل داد. امروز هم ما به این نوع تفکر نیازمندیم، زیرا احزاب ما خیلی ریشه‌دار نیستند و تربیت کادر برای انقلاب به درستی انجام نمی‌شود. باید تشکل‌های دقیق با کارنامه روشن به وجود آیند.

لاریجانی با اشاره به تلاش‌های شهید بهشتی در مسیر تدوین قانون اساسی خاطرنشان کرد: شهید بهشتی در مسیر شکل‌دهی به نظام و تثبیت اصل ولایت فقیه در قانون اساسی تلاش‌های بسیاری در مقابل چالش‌هایی که از سوی لیبرال‌ها وجود داشت، انجام داد که امروز ما باید این میراث بزرگ را حفظ کنیم.
منبع: تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید