فرمانده ناجا: “کیش” نباید به حیاط خلوت هنجارشکنان تبدیل شود

    کد خبر :469549

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی همواره سعی بر برخورد سنجیده و عاقلانه با تخلفات و هنجارشکنان دارد و اجازه نمی دهد جزیره امن کیش به محلی برای حیاط خلوت هنجارشکنان تبدیل شود.

سردار حسین اشتری، در جلسه جمع بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش اظهار کرد: بازرسی و نظارت، همواره برکاتی را برای سازمان به همراه داشته و قطعا منجر به پیشرفت در کارها خواهد شد. گزارش عملکرد فرمانده انتظامی کیش، سرهنگ جهانبخش، نشان دهنده آمار روبه رشد و مطلوب در جزیره بود ولی نواقصی در کار وجود دارد که امیدواریم با هماهنگی و همدلی بین مسئولان منطقه، شاهد رفع آنها باشیم.

وی ادامه داد: کمبود نیرو و تجهیزات هرگز منجر به این نشده که نیروی انتظامی از وظایف اصلی خود باز بماند و حتما با تخلفاتی از جمله قاچاق برخورد می کند. نیروی انتظامی همواره در دریا حضوری فعال و اثربخش داشته و در این زمینه وظایف خود را به خوبی انجام داده است.

سردار اشتری با بیان اینکه اقدامات مناسبی در فرماندهی انتظامی و دریابانی کیش صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: نباید به این حد از پیشرفت قانع باشیم و باید همواره تلاش خود را مضاعف کنیم چرا که این خواسته فرمانده معظم کل قوا است.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری بیان کرد: معظم له همواره به سربازان خود لطف داشته و ابراز رضایت ایشان از نیروی انتظامی بار مسئولیت را برای ما دوچندان کرده است.

سردار اشتری، بر لزوم سرعت در پیشرفت کارها، تأکید و گفت: قطعا حاصل تلاش همه کارکنان ناجا در استان های مختلف معدلی خواهد شد که سطح ناجا را ارتقاء می دهد.

به گزارش ایسنا ،وی با اشاره به اهمیت جزیره کیش، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی دهد یکسری افراد سودجو و فرصت طلب که شاید در برخی از آنها، اهداف سیاسی نیز مشاهده شود، امنیت و اخلالی در این جزیره ایجاد کنند؛ آنان باید بدانند نیروی انتظامی همواره حافظ آرمان های امام(راحل)، نظام و انقلاب بوده و در هر شرایطی از آنها دفاع خواهد کرد.

فرمانده ناجا اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره سعی بر برخورد سنجیده و عاقلانه با تخلفات و هنجارشکنان دارد و اجازه نمی دهد جزیره امن کیش به محلی برای حیاط خلوت هنجارشکنان تبدیل شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جزیره کیش محلی برای استفاده مردم از مواهب الهی و یا فعالیت های اقتصادی است که پلیس همواره در خدمت این عزیزان خواهد بود.

وی بر لزوم اشراف کامل پلیس بر موضوعات و معضلات در جزیره اشاره و گفت: خوشبختانه به لطف الهی و هوشیاری مردم منطقه و مسئولان، جرایم در این جزیره بسیار کم است ولی باید تلاش شود تا این حداقل ها نیز کاهش یابد.

سردار اشتری بر لزوم حمایت پلیس از قسمت های مختلف اشاره و افزود: تمامی اصناف و سازمان های موجود در این جزیره باید بدانند پلیس تمام تلاش و سعی خود را برای حفظ و ارتقاء امنیت در این جزیره به کار گرفته و آنها نیز بایستی با پلیس همکاری داشته باشند.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در ادامه به نهضت تأمین مسکن در نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: در سال جاری به دلیل تکثر مأموریت ها از این موضوع به نوعی به صورت عملی غافل ماندیم ولی برنامه ریزی ها و پیگیری های خود را انجام داده و امیدواریم سال آینده با اجرای مصوبات، این موضوع را به جد پیگیری کنیم.

فرمانده ناجا بر لزوم استمرار جلسات قرارگاه جهادی صیانت تأکید کرد و گفت: تشکیل این جلسات باید تقویت شود چرا که در کاهش جرایم کارکنان بسیار تأثیرگذار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید