سیمای شهری ورودی غربی پایتخت زیباسازی می شود

    کد خبر :469458

شهردار منطقه 9 در راستای مناسب سازی منظر شهری و نقش رنگ در آن همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در ایجاد فضای بصری مناسب شهری؛ از نقاشی بر روی دیوارها و راسته های فضای بیرونی و المان های شهری در ورودی غربی پایتخت خبر داد.

سید علی مفاخریان با تاکید بر رویکرد شهردار تهران مبنی بر تاثیر رنگ در مناظر شهری گفت: در این راستا و به منظور افزایش آراستگی شهر، رنگ آمیزی بر روی دیوارها و کافوهای برقی و مخابراتی انجام شده است که علاوه بر فضای بصری مناسب، سبب ترغیب به حضور با طمانینه در فضای شهری و افزایش جاذبه جهت گردشگران می شود.

شهردار منطقه 9 با اشاره به اینکه این فرآیند کیفیت سطح سیمای عمومی شهر را افزایش می‌دهد، اذعان کرد: مطابق با دستور العمل‌ها و رویکرد مدیریت ارشد شهری مبنی بر مناسب سازی منظر شهری و حذف نازیبایی در پایتخت، رنگ آمیزی طرح های گرافیکی بر روی دیوار ها و کافو های برق و مخابرات انجام شده است.

وی با اشاره به ادامه دار بودن اجرای این طرح بیان کرد: با شناسایی فضاهای مناسب در منطقه به عنوان ورودی غربی پایتخت با تردد 5میلیون نفر جمعیت شناور در شبانه روز، در تلاشیم تا با فراخوان عمومی از خلاقیت هنرمندان و افراد نوآور جهت زیباسازی منطقه استفاده کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، مفاخریان به دیگر اقدامات منطقه در راستای ایجاد فضای بانشاط و شاداب در ورودی شهر تهران اشاره کرد و اظهار داشت: رنگ آمیزی کافوهای برق و مخابراتی در محور آزادی به عنوان یکی از شریان های اصلی پایتخت با طراحی های جذاب سبب شده است تا علاوه بر اینکه موجبات زیبایی شهر و تهران رنگی می شود، حس تعلقی برای حفظ این زیبایی ها در میان شهروندان به وجود آورد.

به گزارش ایسنا، شهردار منطقه9 در پایان تاکید کرد: ادامه فرآیند زیباسازی در منطقه، مستلزم مشارکت شهروندان در حفظ و ماندگاری این فضای محیطی است که در نهایت موجب سرزندگی در فضای شهری و تحقق آرمان “تهران، شهری برای همه” می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید