مغز متفکر داعش به دام اطلاعات لبنان افتاد

    کد خبر :46904

حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی موفق به بازداشت مغز متفکر داعش در اردوگاه عین‌حلوه و تحویل آن به اطلاعات لبنان شدند؛ این فرد برای انجام عملیات‌های تروریستی گسترده در ضاحیه و نیز ترور شخصیت‌‌ها در ماه رمضان برنامه‌‌ریزی کرده بود.

جنبش حماس و گروه «الانصار» دیگر گروه فلسطینی در اردوگاه عین‌حلوه، «خالد مسعد» معروف به «خالد السید» مغز متفکر شبکه داعش در اردوگاه یاد شده که برای انجام عملیات‌های تروریستی گسترده در لبنان برنامه‌ریزی می‌کرده است، را بازداشت کردند و تحویل اطلاعات لبنان دادند.

بر اساس گزارش وبگاه «صیدا آنلاین»، «عباس ابراهیم» مدیر امنیت عمومی لبنان در واکنش به بازداشت این تروریست خطرناک گفت: آنچه که وعده آن را دادیم، تحقق یافت.

بنابه این گزارش، خالد السید با هماهنگی اطلاعات ارتش لبنان و از طریق ورودی غربی اردوگاه «عین حلوه» به بخش اطلاعات امنیت عمومی این کشور تحویل داده شده است.

پس از آنکه تعدادی از تروریست‌های گروهک‌های مختلف در اردوگاه فلسطینی عین‌حلوه بازداشت شدند و اعتراف کردند این گروهک‌ها با هدف شعله‌ور کردن آتش فتنه، برای انفجارهای تروریستی گسترده در ماه رمضان در ضاحیه جنوبی و نیز ترور شخصیت‌های مختلف آماده می‌شود، عباس ابراهیم از گروه‌های فلسطینی درخواست کرد تلاش خود را برای بازداشت و تحویل خالد السید بکنند.

بازداشت خالد السید بدون هیچ خونریزی، یکی از دستاوردهای مهم امنیت عمومی لبنان به شمار می‌رود و این پیام مهم را دارد که اردوگاه عین‌حلوه دیگر پناهگاهی امن برای ضربه زدن به امنیت و ثبات لبنان نخواهد بود.

منبع:برنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید