رئال مادرید بدون مهاجم شد!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۸
    کد خبر :468263

همه مهاجم نوک‌های رئال مادرید آسیب دیده هستند و این باشگاه باید با یک بازیکن در این خط قرارداد امضا کند.

رئال مادرید با اتفاق‌های دیشب مجبور است در فصل نقل و انتقالات با یک مهاجم نوک قرارداد امضا کند. کریم بنزما در بازی برابر رئال بتیس انگشت دست چپش شکست و سانتیاگو سولاری تنها در این پست ماریانو مصدوم را در اختیار دارد. سرمربی رئال مادرید دیشب مجبور شد از کریستو گونسالس که در تیم کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) بازی می کند استفاده کند. بازیکن جوان اسپانیایی ۴۵ دقیقه کامل در زمین حضور داشت.

بنزما قرار بود پس از رسیدن به مادرید مورد تست‌های پزشکی قرار بگیرد و باشگاه درباره مدت دوری مهاجم فرانسوی بیانیه خواهد داد. او حداقل دیدار برگشت برابر لگانس در کوپا دل ری و بازی برابر سویا را در هفته آینده از دست می‌دهد. فصل گذشته ایوان راکیتیچ آسیب دیدگی مشابهی داشت و دو بازی را از دست داد.

ایسنا: به نقل از آس، در رئال مادرید گرت بیل مانند مارکو آسنسیو آسیب دیده است. این باشگاه باید بازیکنانی که در پنجره نقل و انتقالات هستند را بررسی کند. این در حالی است که سولاری اعتقادی به امضای قرارداد با بازیکن جدید ندارد. همچنین باشگاه مادرید باید استراتژی‌اش را تغییر دهد. تیم اسپانیایی از زمان خرید آدبایور به خاطر عمل جراحی گونسالو ایگواین، خرید اضطراری نداشته است.

این اتفاق در سال ۲۰۱۱ رخ داد. بازیکنان سرشناسی همچون مائورو ایکاردی حضور دارند که خیلی گران هستند. مبلغ بند آزادسازی مهاجم آرژانتینی ۱۱۰ میلیون یورو است. دیگر بازیکن، رودریگوی جوان است که به صورت قرضی برای سانتوس بازی می‌کند. همچنین پیاتک، بازیکن لهستانی جنوا نیز می‌تواند از گزینه‌های مادرید باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید