جواد رضویان؛ چشم به سینما در گذر از تلویزیون

    کد خبر :468257

خبرنگارانی که در قرعه کشی زمان نمایش فیلمهای سینمای رسانه با جواد رضویان مواجه شدند، حتما دریافتند که او برخورد متفاوتی را پیش گرفته و برخلاف سالهای اخیر، از همکاری با اهالی رسانه و انجام مصاحبه خودداری نمی کند. رویه ای که قطعا با حضور نخستین فیلمش در بخش سودای سیمرغ فجر امسال بی ارتباط نیست!

رضویان به عنوان یکی از کمدین های شاخص برخاسته از تلویزیون، مدتهاست در این حوزه کار درخور توجهی نداشته است. بخش عمده ای از دیده شدن رضویان در سریال «در حاشیه۲» در زمستان سال ۹۴ هم شاید بیشتر متاثر از کلیت کارهای مهران مدیری بود تا شخص او. این بازیگر پاییز امسال فیلم «لازانیا»(حسین قناعت) را روی پرده داشت که با وجود پیش بینی فروش بالاتر، با قناعت به چهار میلیارد از اکران وداع کرد.

او بهار امسال پروانه ساخت نخستین فیلمش «زهرمار» را را با تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی گرفت و اواخر بهار و اوایل تابستان آنرا جلوی دوربین برد. گفته می شود فیلم طنزی اجتماعی است. ژانری که رضویان روی بخش کمدی آن سالها تجربه کسب کرده است.

به نظر می رسد نحوه واکنشها در جریان اکرانهای جشنواره ای اش چه از سوی اصحاب رسانه و منتقدان و چه مردم، می تواند رضویان را به کل از تلویزیون جدا کند و یا دوباره به این مدیوم بازگرداند. هر چند ظاهرا او قصد دل کندن از تلویزیون و گرفتن چهره یک سینماگر را دارد. درست شبیه آنچه امروز رضا عطاران و یا سعید آقاخانی، جواد عزتی و مجید صالحی به آن دست یافته اند. تصمیمی که در صورت تحقق البته می تواند به حذف یکی دیگر از کمدینهای محبوب تلویزیون بینجامد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید