گران‌ترین نوبرانه تابستان ؛ ۱۵هزارتومان

    کد خبر :46820

 

بازار میوه و تر‌بار که این روزها با گرم شدن هوا رفت و آمد و تقاضای بیشتری را به خود می‌بیند با عرضه محصولات نوبرانه تابستانی از جمله زردآلو، شلیل، آلو، ‌شبرنگ، آلبالو و گیلاس همراه شده است.

بازار میوه و تر‌بار در حالی با عرضه اقلام جدید و نوبرانه تابستانی همراه شده است که به گفته برخی عرضه‌کنندگان، تقاضا برای این اقلام بیشتر است؛ هرچند هنوز تقاضا به صورت کلی چندان بالا نیست. در میان اقلام نوبرانه قیمت محصولاتی چون آلبالو و گیلاس در صدر قرار دارد و زردآلو، شلیل و آلو قرمز نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

به گزارش  بازتاب به نقل از اعتماد ، در میان محصولات نوبرانه به‌طورمتوسط هر کیلوگرم آلبالو ۱۰ هزار تومان، گیلاس ۱۲ هزار تومان، ‌شلیل ۷۰۰۰ تومان، ‌شبرنگ ۶۰۰۰ تومان و آلو قرمز ۷۵۰۰ تومان قیمت دارد؛ قیمت‌هایی که تقریبا نسبت به روزهای قبل شکسته شده و در مقایسه با روزهای اول عرضه‌شان متعادل‌تر شده است. در میان دیگر محصولات، سیب قرمز کیلویی ۵۵۰۰ تومان، ‌سیب زرد کیلویی ۵۰۰۰ تومان، انگور کیلویی ۵۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۴۰۰۰ تومان، بِه کیلویی ۱۰ هزار تومان، نارگیل کیلویی ۶۰۰۰ تومان، خیار درختی کیلویی ۳۰۰۰ تومان، خیار بوته‌ای کیلویی ۳۵۰۰ تومان و آناناس به عنوان گران‌ترین میوه کیلویی ۱۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید