واکنش رامبد جوان به مستهجن خواندن فیلمش

    کد خبر :468064

رامبد جوان به اظهارنظرهایی که «قانون مورفی» را فیلم مستهجنی خواندند واکنش نشان داد.

چند روز پیش در برنامه‌ای تلویزیونی دو کارشناس برنامه انتقادات تندی را از فیلم «قانون مورفی» مطرح کردند، یکی از آن‌ها این فیلم را مستهجن خواند و دیگری آن را نامناسب برای کودکان دانست.

رامبد جوان با انتشار یادداشتی در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان داد، بخشی از متن این یادداشت به شرح زیر است : «قانون مورفی رو ساختیم تا یه جنس کمدی و سینمای تازه و جوندار به سینمامون و علاقه‌مندان سینما تقدیم کنیم. هر تجربه‌ی تازه‌ای قطعا خطاهایی هم داره وگرنه تجربه به حساب نمیومد. و تمام رفقای سینمایی خودم که خیلی هم خفنن کلی تحلیلای درجه یک راجع به قانون مورفی کردن که حالا حالاها کیف می کنم و مهمترینش هم تماشاگرهایی هستن که با حال خوش و سرحال و لبخندهای اساسی از سالن بیرون میان.

ولی یه کسایی و نفراتی و دانشمندایی اینور و اونور گفتن این فیلم مستهجنه و کمدی نیست و به درد بچه ها نمی خوره و فیلم بدیه و … که باید عرض کنم عزیزان محترم شما وقتتون رو با ما تلف نکنین و برین به موضوعات مهمتون برسین که ایشالا دنیا رو نجات بدین. ما همین گوشه موشه ها بازیهای خودمون رو می کنیم و با رفقای خودمون حالمون خوبه یا اگر هم بده ربطی به شما نداره.»

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید