معرفی داچیا (رنو) ساندرو استپ وی به‌روزرسانی

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :467191

داچیا ساندرو استپ وی که در کشور ما با برند رنو عرضه می‌شود با بهبودهایی در بازار بریتانیا همراه شده است. این خودرو هم‌اکنون از دو پیشرانه‌ی بنزینی SCe 75 و دیزلی Blue dCi و همچنین تریم های متفاوت بهره می‌برد. قیمت ساندرو استپ وی نیز هم‌اینک از 8995 پوند آغاز می‌شود.


پیشرانه‌ی SCe 75 تنها با تریم Essential عرضه می‌شود و گیربکس همراه آن نیز از نوع دستی است. این پیشرانه در هر کیلومتر 124 گرم دی‌اکسید کربن تولید کرده و حداکثر گشتاور 95 نیوتون متری آن نیز در دور 3500 پیشرانه حاصل می‌شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ساندرو استپ وی 16.7 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 156 کیلومتر در ساعت است.


اگر خواهان پرفورمنس بهتری باشید باید پیشرانه‌ی بنزینی و توربوی TCe 90 را انتخاب کنید که قدرت 90 اسبی و گشتاور 140 نیوتون متری دارد. این نسخه شتاب 11.1 ثانیه‌ای داشته که اگرچه چشمگیر نیست اما سریع‌ترین نسخه‌ی ساندرو استپ وی در بریتانیا محسوب می‌شود.

اما پیشرانه‌ی دیزلی جدید هم در دسترس خریداران است که با دو تریم Essential و کامفورت عرضه شده و تنها با گیربکس دستی همراه می‌شود. قیمت این مدل نیز از 11195 پوند آغاز می‌شود. این پیشرانه گشتاور 220 نیوتون متری و آلایندگی دی‌اکسید کربن 103 گرم در هر کیلومتر دارد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این نسخه از ساندرو استپ وی برابر با 12.3 ثانیه بوده هرچند گشتاور بیشتر آن باعث خواهد شد در دورهای میانی جذاب‌تر از مدل بنزینی باشد.


اگر تریم Essential را انتخاب کنید صاحب تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های جلوی برقی، رادیو DAB، بلوتوث، سپرهای همرنگ بدنه و رینگ‌های 16 اینچی خواهید شد. تریم کامفورت هم از صفحه لمسی، سیستم ناوبری، اندروید اتو و اپل کارپلی، حسگرهای پارک عقب، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده و شیشه‌های عقب برقی بهره می‌برد.

7.jpg

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید